رئیس پلیس راه استان سمنان:
رئیس پلیس راه استان سمنان از تصادف کامیون و پراید در محور آزادشهر-شاهرود و کشته شدن یک نفر خبر داد و گفت: علت این حادثه عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده کامیون بوده است.
کد خبر: ۵۳۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷ 01 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه برخورد خودرو سواری با کامیون باعث مرگ یکی از سرنشین های پراید در کیلومتر ۵۶ محور آزادشهر-شاهرودشد، ابراز داشت: این حادثه ساعت ۱۹:۴۸ جمعهمحدوده دوربرگردان روستای ابرسج شاهرود به وقوع پیوست که چهار مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

امداد رسانی هلال احمر سمنان - کراپ‌شده

وی علت حادثه راعدم رعایت حق تقدم از سوی راننده کامیون اعلام کرد و افزود: اندکی صبر و شکیبایی و پرهیز از عجله و شتاب می تواند خاطره سفر را برای سرنشینان خودرو دلنشین کند لذا از رانندگان تقاضا داریم قوانین راهنمایی رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس پلیس راه استان سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به سرما و برودت هوا سطح جاده ها لغزنده است، ابراز داشت: هم اکنون محور فولادمحله-شهمیرزاد نمک پاشی صورت گرفته اما برای جلوگیری از سرخوردن خودرو رانندگان باید با سرعت مطمئن تردد کنند.

خسروجردی تاکید کرد: همهمحورهای مواصلاتی استان سمنان باز و تردد به صورت عادی جریان دارد اما در محور شاهرود به آزادشهر و شهمیرزاد به فولادمحله همچنان تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است لذا از رانندگان تقاضا داریم از هرگونه سفر غیر ضروری در این محورها به طور جد خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار