رئیس کمیته امدادامام خمینی آبیک بیان کرد
رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک گفت: با همکاری سپاه ناحیه امام صادق(ع) این شهرستان، 88 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد به مشهد مقدس مشرف شدند.
کد خبر: ۵۳۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 29 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، قربانعلی ملاحسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: همزمان با شب شهادت امام حسن عسکری(ع) شب یک‌شنبه پنجم آذر ماه سال جاری، 88 نفر از مددجویان شهرستان آبیک با همکاری سپاه ناحیه امام صادق(ع) این شهرستان راهی سفر معنوی مشهد مقدس شدند.

وی افزود: اسکان زائران مددجوی زیر پوشش کمیته امداد شهرستان آبیک از سوی سپاه ناحیه امام صادق(ع) این شهرستان در مشهد مقدس تأمین شده، هزینه ایاب و ذهاب و بیمه مددجویان بر عهده کمیته امداد است و تهیه غذا هم از سوی آستان قدس رضوی صورت می‌گیرد.

کمیته امداد امام خمینی رئیس شهرستان آبیک ادامه داد: بعضی از مددجویانی که به مشهد مقدس اعزام شده‌اند یا اصلاً به زیارت امام رضا(ع) مشرف نشده بودند و یا به مدت طولانی به این سفر معنوی نرفته بودند.

ملاحسنی مدت زمان سفر زیارتی مددجویان به مشهد مقدس را 6 روز ذکر و خاطرنشان کرد: به همراه مددجویان که در قالب دو دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند،دو مربی از امداد، یک روحانی، یک مربی آقا و دو مربی از سپاه در طی مسیر آنان را راهنمایی و رهبری می‌کنند.

وی بیان کرد: همچنین از سوی مربیان و روحانی کاروان برای استفاده بهتر مددجویان از سفر معنوی مشهد مقدس کلاس‌های اخلاقی، احکام و آداب زیارت برگزار می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه کاروان مذکور، دومین کاروانی است که طی امسال به مشهد مقدس اعزام شده، افزود: نخستین کاروان به مشهد مقدس تیر ماه امسال شامل 100 نفر از مددجویان و نیازمندان روستای قشلاق شهرستان آبیک بود که در قالب سه اتوبوس راهی مشهد مقدس شده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار