مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: اجرای طرح آسفالت حیاط 59 مدرسه استان با 10 میلیارد ریال هزینه از اردیبهشت 96 تاکنون تکمیل شد.
کد خبر: ۵۳۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 28 November 2017
به گزارش تابناک سمنان، ابوالفضل دربانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اجرای آسفالت این مدارس با اجرای بند (ه) تبصره یک برای تخصیص قیر رایگان به نوسازی مدارس محقق شد که در قالب آن 67 هزار مترمربع از حیاط 59 مدرسه در استان سمنان در سال 96 آسفالت شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان اضفه کرد: در سمنان 20 هزار مترمربع، در شاهرود 20 هزار و 500 مترمربع، در دامغان 10 هزار مترمربع، در گرمسار و آرادان هفت هزار مترمربع، در سرخه 2 هزار و 900 مترمربع و در مهدی‌شهر چهار هزار و 100 مترمربع طرح آسفالت مدارس اجرا شده است.


وی اعتبار اجرای آسفالت در این مدارس را 10 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و دایر بودن مدارس، تلاش شده از ابتدای سال، اجرای آسفالت در ایامی انجام شود که مشکلات کمتری برای مدارس به همراه داشته باشد.

دربانی بیان کرد: در گام بعدی برای تقویت پوشش بام مدارس استان سمنان، طرح اجرای ایزوگام برنامه ریزی شده است که با اعتبار چهار میلیارد ریال اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل طرح های استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس استان سمنان 90 میلیارد ریال اعتبار نیاز است، افزود: تاکنون سامانه استاندارد گرمایشی در 354 فضای آموزشی استان با 2 هزار و 28 کلاس درس اجرا شده و در حال حاضر، اجرای این سامانه در 25 طرح با 223 کلاس درس در حال اجراست که تا پایان آذر 96 به پایان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون 112 فضای آموزشی با 757 کلاس درس در استان سمنان فاقد سامانه استاندارد گرمایشی است و از بخاری گازی در این کلاس ها استفاده می شود که با اجرای سامانه استاندارد گرمایشی دراین فضاها، تا 2 سال آینده، تمام مدارس استان سمنان به این سامانه استاندارد مجهز می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار