رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان:
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان با اشاره به اجرای طرح ملی کارورزی ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی، گفت: ۲۹۱ دامغانی در این طرح ثبت نام کرده‌اند.
کد خبر: ۵۳۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 28 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمود پورمعظمی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه سهمیه استان سمنان از اجرای طرح کارورزی یک هزار و ۹۰۰ نفر بوده است، بیان کرد: در دامغان ۲۹۱نفر تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند که ۷۶ نفر واجد شرایط در طرح ملی کارورزی شناخته‌شده‌اند از سوی دیگر با توجه به سهمیه شهرستان در این طرح، هنوز ۱۰۰ نفر دیگر از افراد واجد شرایط می‌توانند ثبت‌نام کنند.

محمود پورمعظمی - کراپ‌شده

وی افزود: روی دیگر سکه کارورزی نیز واحدهای پذیرنده هستند که تاکنون ۳۳ واحد در این طرح ملی ثبت‌نام کرده‌اند از سوی دیگر در ماه‌های اخیر با ۱۷ واحد پذیرنده قرارداد منعقدشده است.

۱۰روستای دامغان میزبان طرح توسعه تعاون روستایی

رئیس اداره کار دامغان بابیان اینکه شهرستان در اجرای طرح ملی کارورزی استان سمنان، رتبه دوم را دارد، بیان کرد: یکی از امتیازات مهم برای واحدهای پذیرنده در طرح ملی کارورزی این است که در صورت پذیرش و انعقاد قرارداد، سهم کارفرما در بحث بیمه کارورزان با دو سال معافیت روبرو خواهد شد.

پورمعظمی در دیگر بخش سخنان خود ضمن بیان اینکه در ۱۰ روستای دامغان طرح روستا تعاون اجرا می‌شود، تأکید کرد: این طرح ملی در ۴۱ روستای استان سمنان در دست اجرا است که سهم دامغان ازاین‌بین ۱۰روستا شامل روستاهای مهمان‌دوست، مومن‌آباد، جزن در بخش مرکزی، دهخدا، کوه زر، عبدالله‌آباد، رشم، دروار، حسن‌آباد و صیدآباد در بخش امیرآباد خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ملی روستا تعاون به استناد ماده الف تبصره ۲۶ قانون برنامه ششم توسعه کشور به‌صورت هم‌زمان در یک هزار روستای کشور و از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرا می‌شود، گفت: توانمندسازی روستاها و افزایش اقتصاد ملی کشور از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح ملی روستا تعاون است.

برچسب ها: کارورزی ، اداره کار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار