رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان ؛
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان گفت : 476 نفر در مراکز کاریابی شهرستان دامغان ثبت نام کرده اند .
کد خبر: ۵۲۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 25 November 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود پور معظمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان در سومین  جلسه کارگروه اشتغال دامغان طی سال جاری به میزبانی فرمانداری، ضمن بیان اینکه طی هشت ماه گذشته ۴۷۶دامغانی در دو مرکز کاریابی موجود در این شهرستان ثبت‌نام کردند، تأکید کرد: از این تعداد ثبت‌نام‌شدگان ۱۸۰ نفر زنها و ۲۹۶ نفر را مردها تشکیل می‌دهندُ همچنین ۲۵۴ نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم و یا پائین‌تر هستند و مابقی تحصیلات دانشگاهی دارند.

وی بابیان این‌که ۱۰۰ نفر شامل ۵۳ زن و ۴۷ مرد از ابتدای سال تاکنون به کار گمارده شده‌اند، اضافه کرد: از مجموع ۴۷۶ نفر جویای کار دامغانی که در کاریابی‌های شهرستان ثبت‌نام کردند، ۲۰۹ نفر بدون مهارت و ۲۶۷ نفر دیگر دارای مهارت شغلی هستند.

رئیس اداره کار دامغان در جلسه کارگروه اشتغال دامغان بابیان اینکه از مجموع ۱۰۰ نفر به کار گمارده شده توسط کاریابی‌های شهرستان طی هشت‌ماهه نخست سال جاری، ۶۰ نفر دارای مدرک دیپلم و زیر دیپلم و ۴۰ نفر دیگر دارای مدرک دانشگاهی بودند، ابراز کرد: ۶۶ نفر از این جامعه آماری دارای مهارت و مابقی فاقد مهارت هستند.


پور معظمی در دیگر بخش سخنان خود ضمن اشاره به اجرای طرح روستا تعاون برای نخستین بار در کشور، بیان کرد: طرح روستا تعاون برای نخستین بار در یک هزار روستای کشور اجرا می‌شود که سهم استان سمنان در اجرای این طرح ۴۱ روستا و سهم دامغان از این روستاها، ۱۰ پارچه است.


وی تصریح کرد : روستاهای مهمان‌دوست، مومن‌آباد و جزن در بخش مرکزی و روستاهای دهخدا، کوه زر، عبدالله آباد، رشم، دروار، حسن آباد و صید آباد در بخش امیرآباد از روستای تحت پوشش طرح روستا تعاون دامغان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار