رئیس پلیس راه استان سمنان;
به گزارش تابناک سمنان، رئیس پلیس راه استان سمنان از بارش برف و لغزندگی در محور شاهرود - گرگان در مسیر جاده توسکستان خبرداد.
کد خبر: ۵۲۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹ 25 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه محور مواصلاتی شاهرود- گرگان به علت بارش برف لغزنده است گفت : مسافران از تردد غیر ضروری در محور مواصلاتی شاهرود- گرگان خودداری کنند و درصورت سفر حتما زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه محور اولنگ-شاهرود نیز به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است، افزود: رانندگانی که قصد سفر به شهرهای شمالی کشور را دارند بهتر است از مسیرهایی که پلیس راه و هلال احمر در آنها مستقر هستند مانند محور آزادشهر استفاده کنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه رعایت موارد ایمنی می تواند خاطره سفر را دلنشین کند، ابراز داشت: از رانندگانی که قصد سفر به شهرهای شمالی را دارند تقاضا داریم قبل از حرکت برف پاکن، بخاری و چراغ های مه شکن خودرو را مورد بازدید قرار دهند و حتما در اولین جایگاه بنزین سوخت گیری را انجام دهند که در صورت ماندن در ترافیک یخبندان تا رسیدن عوامل امدادی از امکانات گرمایش برخوردار باشند.

خسروجردی استراحت یک ربع را بعد از ساعتی رانندگی ضروری خواند و تصریح کرد: رانندگی در شب و هنگام طلوع صبح به علت یکنواختی جاده ها خواب آلودگی را برای راننده به همراه دارد لذا از رانندگان می خواهیم به محض احساس عدم هوشیاری در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

وی افزود: پایگاه های هلال احمر در طول محورهای استان سمنان دایر و فعال هستند چنانچه مسافران نیازمند استراحت و یا کمک امدادی هستند می توانند به پایگاه های پلیس یا هلال احمر مراجعه کنند تا در اسرع وقت به مشکلات آن ها رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار