دکتراحمدهمتی تأکیدکرد؛
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس با ابراز خرسندی از نابودی تکفیری‌های داعشی گفت: داعش محصول و نتیجه سال‌ها برنامه‌ریزی برای تضعیف کشورهای اسلامی منطقه بود.
کد خبر: ۵۲۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶ 24 November 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از سمان لاین، دکتر احمد همتی در آیین تجلیل از یاوران وقف و همایش وقف و رسانه ، شکست داعش را دستاوردی مهم برشمرد و اظهار کرد: باید از همه آنها که زمینه‌ساز این پیروزی بزرگ شدند، تقدیر شود.

وی مرجع ایران و در راس آن رهبری معظم انقلاب و مراجع عراق و همچنین مدافعان حرم ایرانی از سپاه و بسیج و ارتش و خصوصا سردار سلیمانی گرفتهتا بسیج نیروهای مردمی عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان و…را از موثرین‌ها در این پیروزی بزرگ دانست و افزود: اهمیت این پیروزی و دستاورد در آینده بیشتر مشخص خواهد شد.

وی از بسیج به عنوان یکی از یادگاران اندیشه‌های امام راحل نام برد و اضافه کرد: آنچه عامل موفقیت بسیج و اثرگذاری آن شده، اخلاص و کار برای رضای خداوند است .

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه نباید به وحدت و اتحاد بین ملت ضربه زد افزود: برخی‌ها با شیطنت و یا از روی ناآگاهی می‌خواهند بین ارکان نظام فاصله‌گذاری کنند که این به نظام اسلامی ضربه می‌زند.

وی گفت: وقتی اکثریت قاطع مردم از نظام اسلامی و ارزش‌های آن دفاع می‌کنند یعنی اکثریت قاطع ملت انقلابی است .

همتی با بیان اینکه اگر ملت همراه و پشتیبان انقلاب اسلامی نبود، هرگز در این چند دهه موفق نمی‌شد ادامه داد: اگر همراهی‌های ملت نبود تنها یکی از حوادثی که در طول این چهار دهه برای نظام اسلامی بوجود آمده شاید می‌توانست هر حاکمیت قدرتمندی را از بین ببرد اما ملت ایران ملتی انقلابی و دوستدار نظام است و همواره از ارزش‌های انقلاب دفاع کرده است.

شفافیت‌سازی مالی به توسعه وقف می انجامد

این عضو فراکسیون امید در بخش دیگری به تقدیر از واقفان خیراندیش پرداخت و گفت: واقفان در حقیقت با وقف مال خود، آخرتی را برمی‌گزینند که از دنیا بهتر است.

وی شفافیت‌سازی در خصوص موقوفات را امری ضروری برشمرد و گفت: هرچه شفافیت‌سازی مالی در خصوص موقوفات بیشتر شود و افکار عمومی در جریان بیشتری قرار گیرند، اقبال مردم و خیرین به حوزه وقف بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه به تجلیل از شفافیت‌سازی‌های انجام شده در سازمان اوقاف پرداخت و اضافه کرد: روند رو به افزایش موقوفات جدید در پنج-شش سال اخیر نشان‌دهنده اعتماد بیشتر مردم به این بخش مهم است که باید با قوت ادامه بیابد.

دکتر همتی با بیان اینکه مجلس از طرح‌هایی که به شفافیت بیشتر کمک کند حمایت می‌کند افزود: عملی شدن قانون دسترسی آزاد به اطلاعات که از سوی مجلس به تصویب رسیده نیز می‌تواند بیش از پیش به توسعه فرهنگ وقف در کشور کمک کند.

برچسب ها: احمد همتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار