استاندارسمنان تأکیدکرد؛
استاندار سمنان گفت : تبدیل سمنان به استان هدف سرمایه گذاری در گرو تامین زیرساخت ها مانند آب، برق و گاز در برخی از نواحی صنعتی است.
کد خبر: ۵۲۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 23 November 2017
به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز افزود : موانعی در مسیر تولید و عرصه محصولات به بازار در سمنان وجود دارد که رفع این معضل با همفکری دستگاه های اجرایی مربوط میسر است.

وی اظهارداشت : در این استان همچون دیگر نقاط کشور برای افزایش اشتغال به سرمایه گذاری بخش خصوصی توجه ویژه ای شده است.

وی خاطرنشان کرد : یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در استان سمنان پهن کردن فرش قرمز زیر پای سرمایه‌گذاران بود و اگر حمایت های همه جانبه نبود این تفاهم‌ نامه‌های مهم اقتصادی در سمنان اجرایی نمی شد.

خباز ادامه داد : کشور ایران با اعتبارات قطره چکانی دولتی و پول نفت قابل مدیریت نیست و باید به بخش خصوصی برای رفع مشکلات میدان داد.

استاندار سمنان تصریح کرد : توجه به تولید و اشتغال در ایران اسلامی باید با رویکرد فراجناحی مدنظر مسوولان جمهوری اسلامی قرار گیرد و در دولت دوازدهم وحدت بسیار مطلوبی برای رفع گرفتار های مردم در بین سران نظام وجود دارد.

وی تصریح کرد : اعتبارات استانی سمنان در مقابل با تفاهم‌نامه‌هایی که در همایش های سرمایه‌گذاری منعقد می شود بسیار ناچیز است و اگر تنها 50 درصد این تفاهم‌نامه‌ها عملیاتی شود آمار بیکاری در این منطقه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

در 6 ماه اول سال 96، نرخ بیکاری در استان سمنان 8.9 درصد و 3 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بود و با تحقق کامل ارایه تسهیلات 9 هزار میلیارد ریالی رونق تولید و اجرای طرح‌های اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به تعداد 87 طرح با سرمایه گذاری 71 هزار و 510 میلیارد ریال در همایش‌های سرمایه‌گذاری این استان، انتظار می رود اشتغال افزایش و نرخ بیکاری در سمنان کاهش قابل توجهی یابد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار