فرمانده سپاه ناحیه دامغان:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به اجرای ۹۰ طرح اقتصاد مقاومتی از سوی بسیج سازندگی این شهرستان، گفت: اجرای این طرح ها ۱.۵میلیارد تومان اعتبار به همراه داشت.
کد خبر: ۵۲۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 22 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد خوشقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه برای اجرای ۹۰ طرح اقتصاد مقاومتی در دامغان یک و نیم میلیارد تومان اعتبار در قالب ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان اجرای طرح‌ها اختصاص پیدا کرد، تاکید داشت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی در قالب بخش‌های اصلاح باغات، دام سنگین، پرورش طیور و زنبور داری بوده است که با تنفس یک‌ساله از سوی بانک عامل به متقاضیان اجرای این طرح دردامغان پرداخت شده است.

هفته بسیج دامغان / محمد خوشقدم

وی افزود: ورود در عرصه اقتصاد مقاومتی یکی از وظایف بسیج محسوب شده که در قالب اقدامات بسیج و سپاه پیرامون سه بخش اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و اردوهای جهادی ساماندهی می شود چرا که ما معتقد هستیم نقش موثر بسیج سازندگی در تحقق اقتصاد مقاومتی انکار ناپذیر بوده و از سوی دیگر مردمی شدن اقتصاد، مهمترین مولفه شعر سال است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه نقش مردم و جوامع محلی می بایست در اقتصاد مقاومتی پررنگ شود و بسیج یکی از راه های تحقق این امر محسوب می شود، گفت: یکی از مولفه های مهم در تحقق این مهم تکیه بر توان داخلی کشور است و بر همین اساس شهرهای کوچک و روستاها با توجه به شرایطی که دارند می توانند نقش مهمی در تحقق بخشی از اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

خوشقدم با بیان اینکه بسیج سازندگی ظرفیتی عظیم در عرصه اقتصاد مقاومتی است، گفت: ارائه و توجیح طرح های اشتغال زایی در قالب اقتصاد مقاومتی، می تواند مشمول تسهیلات اشتغال زایی بسیج شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار