استاندار سمنان:
استاندار سمنان با بیان اینکه احزاب باید در برابر شعار و عمل خود پیش مردم پاسخگو باشند، گفت: فعالیت احزاب استان در چهارچوب قانون و در قالب کمیته‌های مختلف تقویت شود.
کد خبر: ۵۲۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 21 November 2017

به گزارش تابناک سمنان،  محمدرضا خباز صبح سه‌شنبه در جمع فعالان سیاسی سمنانبه میزبانی سالن غدیر استانداریبابیان اینکه احزاب باید نظرات مردم را به دولت منتخب منتقلو مشکلات آنان را برطرف کنند، ابراز داشت: احزاببا دولتی نیامده اند که بخواهند با رفتن آن دولت تعطیل شوند لذا احزاب باید در برابر عمل خود پاسخگو باشند.

وی ضمنبیان اینکه کشور باوجود احزاب اداره می‌شود، افزود: در کشوری که مجلس و شورای اسلامی دارد حتماً باید احزاب فعال باشند چراکه حزب برای کشور امری واجب، لازم و ضروری است.

استاندار سمنان بابیان اینکه مسئولیت احزاب به‌گونه‌ای امربه‌معروف و نهی از منکر حاکمان و دولتمردان است، ابراز داشت: با این تعریفباید به حزبمعنوی نگاه کرد،احزاب تا به قدرت نرسند نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای مخاطبان خود باشند چراکه کاراحزاب نیازمندممارست، پیگیری و حوصله است.

خباز بابیان اینکه احزاب بعد از دوم خرداد، رنگ و بوی دیگری به خود گرفتند، تصریح کرد: برخی احزابهمه‌ساله ضمن برگزاری کنگره، در تمام استان‌ها دفتر و کمیته‌های فعال دارند که امیدواریم در همه مراکز شهرستان‌ها هم بتوانند فعالیت‌های خود را در قالب کمیته‌های مختلف نشر دهند.

وی بابیان اینکه مدیران کل استان سمنان اکثراً بومی هستند، افزود: با توجه به اینکه نیروهای بومی دلسوزتر هستند و بعد از اتمام دوران مدیریت باید در این شهر زندگی کنند لذا در تلاشیم تا مدیران نه صرفاً از سمنان بلکه از کل استان به خدمت گرفته شوند تادر صورت تثبیت شرایط، با شیب منطقی به جلو گام برداریم.

خباز تأکید کرد: انسان‌ها نمی‌توانند به همه مسائل اشراف داشته باشند لذا می‌کوشیم تا از تجارب و اندیشه‌های مشاوران نخبه استفاده کنیم و همچنین عده‌ای از طرف همه ایثارگران صحبت می‌کنند که این امری ناپسند است بنابراین باید شورای مشورتی ایثارگران تشکیل شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار