نماینده ولی فقیه در استان سمنان :
نماینده ولی فقیه در استان سمنان ، بسیج دانشجویی را راهنما و چراغ روشن هدایت در دانشگاه ها توصیف کرد.
کد خبر: ۵۲۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 16 November 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران،  آیت الله سید محمد شاهچراغی در دیدار با مسئولان و نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاههای استان سمنان گفت: بسیجیان باید بهترین الگو برای مدیران باشند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه دشمن همیشه در صدد خاموش کردن چراغ هدایت در جامعه است افزود: بسیجیان باید با هشیاری و بصیرت و حرکت در خط ولایت فقیه در مقابل هر گونه توطئه های دشمن بایستند.

نماینده ولی فقیه در استان با ابراز خرسندی از فعالیت های مختلف دانشجویان بسیجی در دانشگاه و جامعه اظهار داشت : داشتن دغدغه برای ترویج فرهنگ دینی و رفع مشکلات معیشتی مردم یک نوع ایثار است که در جوانان انقلابی به خوبی دیده میشود.

در دیدار نماینده ولی فقیه در استان سمنان با مسئولان و نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاههای استان سمنان، تعدادی از دانشجویان به نمایندگی از دانشجویان بسیجی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بسیج دانشجویی دانشگاه ها خواسته ها ، مشکلات و راهکارهای مورد نظر را بیان کردند.

ایجاد زمینه و همکاری برای فعالیتهای بسیج دانشجویی، اجرای طرحهای خلاقانه برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ، اردوهای بسیج سازندگی و رفع محرومیت از مواردی بود که دانشجویان مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار