استاندار سمنان:
استاندار سمنان با بیان اینکه مشکلات آموزش و پرورش به تمام حوزه‌های کشور بر می‌گردد، گفت: باید تصمیمات اساسی اتخاذ شود و هر سه قوه به آموزش و پرورش توجه بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۵۲۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 15 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد رضا خباز در دیدار صبح چهارشنبه با معاون وزیر آموزش و پرورش در دفتر خود، ضمن بیان اینکه قوای سه گانه باید به کمک وزارت آموزش و پرورش آیند، تاکید کرد: ما اگر بتوانیم معلم خوب تربیت کنیم، وضعیت آموزشی ما رشد بسیار خوبی خواهد داشت چرا که مشکلات آموزشی ما مشکلات تمامی بخش های کشورمان است.

وی در دیگر بخش سخنان خودافزود: شهید رجایی تاکید کرده بودند همه دستگاه‌ها برای آموزش و پرورش صرفه جویی کنند و در وزارتخانه نیز برای تربیت معلم توجه ویژه شود.

دیدار استاندار سمنان با زینی وند  - کراپ‌شده

استاندار سمنان همچنین گفت: هزینه های آموزش و پرورش را باید به بدنه خود مردم و شهرداری ها وصل کرد تا از طریق مالیات بر مصرف یا مالیات بر ارزش افزوده و ... به این ارگان کمک مالی شود.

خباز درباره اولویت های استان سمنان در مقوله آموزش نیز بیان کرد: سمنان به سمت صنعتی شدن پیش می‌رود و ما در حال تلاش برای تبدیل استان به یکی از قطب های خودروسازی هستیم و باید دانش آموزان را با آموزش های فنی آشنا کرد تا در آینده بتوانند در صنایع مختلف مهارت کسب کرده و مشغول به فعالیت شوند.

وی درباره اجرای طرح کتابخانه کلاسی در استان سمنان نیزبیان کرد: در سال گذشته شهرستان مهدیشهر پایلوت طرح کتابخوانی قرار گرفت که هرکس کتاب های اضافی خود را به اداره کل کتابخانه ها اعطا کند و در راستای اجرای همین طرح ۳۰۰هزار جلد کتاب جمع آوری شد لذا این استان تجربه برگزاری چنین طرح هایی را دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار