معاون وزیر آموزش و پرورش:
به گزارش تابناک سمنان، معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ارزان ترین مدارس غیردولتی کشور در سمنان وجود دارند و این نشان می دهد سیستم آموزش و پرورش این استان تنها به پول فکر نمی کند.
کد خبر: ۵۲۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 15 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، مجید زینی وند در شورای آموزش و پرورش استان سمنان که صبح چهارشنبه در استانداری برگزار شد، بیان کرد: از جمله ارزانترین مدارس غیردولتی کشور در سمنان است و این بیانگر عشق و علاقه و انگیزه شورای مؤسسان استان در تعلیم و تربیت و سرمایه گذاری در بخش آموزشی دارد.

وی افزود: نگاه مادی به آموزش و پرورش یک آفت است که خوشبتانه استان سمنان در مقابله با این پدیده اقدامات خوبی را به اجرا درآورده و موفقیت هایی را نیز کسب کرده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین به ضرورت ارتقای کیفی آموزش ها اشاره کرد و گفت: یکی از مزیت های استان سمنان، میزان بالای سطح دسترسی نوجوانان به مدارس است که این امر باعث شده تا میزان محرومیت از تحصیل در این استان به طرز چشم گیری نسبت به برخی استان های کشور کمتر باشد.

زینی وند بیان کرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی، پراکندگی استان سمنان ۱.۵ دانش آموز در هر کیلومتر مربع وجود دارد که این نشان می دهد پراکندگی وسیعی در این استان وجود دارد که کار برنامه ریزی را برای شورای آموزش و پرورش دشوار می سازد.

وی افزود: استفاده از آموزش از راه دور یکی از مهمترین مؤلفه هایی است که در پوشش تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل مؤثر محسوب می شود که آموزش و پرورش می بایست به این مقوله مهم عنایت ویژه ای داشته باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین گفت: یکی از استان هایی که در بحث نوسازی مدارس مشکلی ندارد، سمنان است که خوشبختانه شاهد اجرای طرح های خوبی در زمینه نوسازی مدارس هستیم که بخشی از آنها به امور زیرساختی و بخشی دیگر به اجرای سیستم های گرمایش نوین در مدارس باز می شود.

زینی وند تاکید کرد: هزینه در حوزه نوسازی مدارس به واقع سرمایه گذاری در تربیت نسلی پویا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار