مدیرکل امور اقتصادی استانداری سمنان خبر داد
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان از پیگیری پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی بزرگ استان سمنان خبر داد و گفت: پیگیر ارائه تسهیلات به مابقی واحدهای صنعتی هستیم.
کد خبر: ۵۲۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 14 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، مهدی سلامتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی در استان اظهار کرد: بحث اقتصاد مقاومتی خیلی گسترده است.

وی ادامه داد: یکی از کارهایی که مصوبه اقتصاد مقاومتی بود، ستاد رونق و رفع موانع تولید است که منظم برگزار می‌شود؛ هر هفته این جلسات با حضور استاندار سمنان برگزار و موضوعاتی مطرح و جلسات تشکیل می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی را محوری مهم از برنامه‌های این جلسات برشمرد و تصریح کرد: مدیران عامل این مراکز هم در این جلسات حضور دارند و با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط و بانک‌ها، مشکلات آن‌ها بررسی می‌شود و این مشکلات در کارگروه اصلی با حضور استاندار سمنان مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.

سلامتی با تأکید بر اینکه بررسی مشکلات کلی مراکز صنعتی در بحث تسهیلات هم فصل دیگری از برنامه‌های جلسات ما در کارگروه رونق و رفع موانع تولید است، اضافه کرد: گزارش‌های بانک‌ها و دستگاه‌ها بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیگیری اشتغال و میزان پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها و نظارت‌ها هم مورد بررسی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: در ارتباط با تمام تسهیلاتی که پرداخت می‌کنیم، تیم کارشناسی از نحوه اجرای طرح بازدید، بررسی و پیگیری می‌کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با بیان اینکه پیگیر تسهیلات ۳۰ واحد صنعتی بزرگ استان هستیم و خیلی از واحدها تسهیلات خود را دریافت کردند، اظهار کرد: پیگیر ارائه تسهیلات به مابقی این مراکز هم هستیم؛ این موارد در داخل کارگروه رونق و رفع موانع تولید مطرح و تصمیمات لازم هم اتخاذ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار