به گزارش تابناک سمنان، معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان گفت : امدادگران هلال احمر این استان از شب گذشته در آماده باش کامل هستند.
کد خبر: ۵۲۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 13 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی یحیایی معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان گفت : در پی زمین لرزه هفت و سه دهم ریشتری در مرز ایران و عراق که باعث خسارت در استان های غربی کشور بخصوص کرمانشاه شد، تیم های واکنش سریع هلال احمر سمنان و شاهرود و امدادگران هلال احمر این استان به حالت آماده باش فوری در انتظار درآمدند.


وی افزود : نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان سمنان از ساعت 2 بامداد امروز 22 آبان ماه در آماده باش کامل هستند و مرخصی‌های این نیروها لغو شده است.


معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با اشاره به آمادگی ارسال 170 تخته چادر ویژه اسکان موقت از سوی هلال احمر استان سمنان، گفت: هنوز اجازه انتقال و ارسال این چادرها داده نشده و این چادرها از بامداد امروز بارگیری شده و هر زمان که نیاز باشد این اقلام به مناطق مورد نیاز زلزله‌زده ارسال می شود.


گفتنی است ، ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه یکشنبه شب زلزله ای به بزرگی 7.2 ریشتر در شرق کشور عراق رخ داد که لرزش های آن در استان های غربی ایران نیز احساس شد، این زلزله تاکنون 207 جان‌باخته و یک هزار و 700 مجروح داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار