معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: موضوعاتی مانند سلامت روحی و جسمی، مشکلات اسکلتی، اضافه وزن و کمبود ویتامین D در دانش آموزان نیازمند همکاری سه جانبه امور زنان آموزش و پرورش، معاونت تربیت بدنی و سلامت و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است.
کد خبر: ۵۲۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱ 12 November 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرآنلاین، معصومه ابتکار در دیدار با وزیر آموزش و پرورش افزود: همکاری دو دستگاه برای ارتقای مهارت های زندگی، سلامت و نشاط دانش آموزان و خانواده ها نیز ضروری است.

تصویر توضیحات ابتکار در مورد بلوغ دختران و ارتباط با جنس مخالف

وی گفت: راه اندازی شبکه سینا، کار بزرگ و ارزشمندی است که در کاهش آسیب های اجتماعی موثر خواهد بود.

ابتکار با تجلیل از همکاری سازنده آموزش و پرورش با معاونت امور زنان و خانواده در دولت یازدهم در موضوع آسیب های اجتماعی، اظهار امیدواری کرد که این همکاری ها در دولت دوازدهم نیز ادامه یابد.

وی تاکید کرد: پوشش تحصیلی دختران بازمانده از تحصیل درمناطق محروم از مهم ترین موضوعات مورد همکاری آموزش و پرورش و معاونت امور زنان و خانواده است و مهارت های ارتباطی نیز باید از طریق شبکه سینا، آموزش داده شود.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده بیان داشت: بلوغ دختران و ارتباط با جنس مخالف از جمله موضوعاتی است که نیازمند آموزش علمی به مدیران، والدین و سپس دانش آموزان است که البته این آموزش باید به طرز صحیحی ارائه شود، زیرا تصمیمات غلط و رفتارهای پر خطر، تخریب روحیه دانش آموزان را به دنبال دارد.

عضو کابینه تدبیر و امید، کم تحرکی را عامل اصلی بیماری ها در زنان ایرانی دانست و اظهارکرد: متاسفانه این معضل در همه رده‌های سنی جامعه زنان وجود دارد.

ابتکار با اشاره به مشکل پایه های اول تا سوم دوره ابتدایی در موضوع کلاس ورزش و دبیر تربیت بدنی، حل این مشکل را ضروری دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار