در سال آینده ؛
به گزارش تابناك سمنان، تولید کننده نیمی از داروهای دامی کشور در سمنان برای تولید 30 قلم داروی جدید تحت لیسانس اروپا اقدام کرد .
کد خبر: ۵۲۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 12 November 2017
به گزارش تابناك سمنان، مدیر عامل شرکت رویان دارو با اعلام این خبر گفت : این داروها برای کاهش واردات، تا سال آینده وارد بازار داخل می شود .

سید احمدرضا میرمطلبی افزود : پارسال هم 30 قلم داروی دامی مورد نیاز کشور در این واحد تولیدی به مرحله عرضه به بازار رسیده بود.

میرمطلبی با بیان اینکه هم اکنون در این واحد تولیدی 180 قلم داروی دامی تولید می شود تصریح کرد : سمنان بعنوان قطب تولید داورهای دامی کشور، تامین 50 درصد نیاز دامداران را بر عهده دارد.

وی اهمیت دادن به اشتغال نیروی دانشگاهی و متخصص در این واحد را یاد آور شد و گفت : هم اکنون 250 نفر با تخصص ها و تحصیلات مختلف در این واحد مشغول به کارند که از این تعداد 30 نفر دکتر داروساز و دامپزشک، پنج نفر دارای مدرک PHD هستند.

به گفته میر مطلبی ، شش خط تولید داروهای خوراکی پودر و محلول، دو خط تولید مواد ضد عفونی و یک خط تزریقی در دو نوبت کاری داروی دامی این شرکت آرندی را تولید می کنند.

این شرکت با رایزنی های جدید با چند شرکت اروپایی در حال ساخت و تکمیل و تجهیز ساختمان و خط تولید جدیدی برای ورود به عرصه تولید داروهای انسانی است که تا سال آینده به مرحله پیش تولید خواهد رسید.
برچسب ها: دارو ، سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار