به گزارش تابناك سمنان، استاندار سمنان با اشاره به عدم تناسب بین تعهد اشتغال استان و اعتبارات بانکی و تخصیصی به این حوزه گفت: سرانه تعیین شده برای ایجاد اشتغال در استان 300 میلیون ریال است که رقم پایینی است.
کد خبر: ۵۲۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳ 11 November 2017

به گزارش تابناك سمنان، محمدرضا خباز در هشتمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال این استان از مکاتبه با دولت برای افزایش این سرانه خبر داد و اظهار کرد: تعهد اشتغال استان پنج هزار و 38 نفر است و این در حالی است که سهمیه بانکی استان برای تحقق این میزان اشتغال یک‌هزار و 546 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه سرانه تعیین شده رقم بسیار کمی است ادامه داد: به همین دلیل مکاتبات و نامه نگاری‌هایی در همین راستا با مسئولان کشوری در خصوص لزوم افزایش سرانه انجام شده که انتظار می‌رود محقق شود.

استاندار سمنان بر پیگیری جدی تعهدات اشتغال استان تاکید و از دستگاه‌های اجرایی خواست: تا حصول نتیجه و افزایش سرانه، به تلاش خود برای ایجاد اشتغال با همین میزان اعتبار با جدیت ادامه دهند.

خباز با بیان اینکهدر کار خیر باید سبقت گرفت گفت: باید بامدیریت زمان به اشتغال که به نوعی کار خیر برای جامعه محسوب می‌شود، توجه ویژه‌ای کرد تا در فرصت باقی مانده تا پایان سال، اشتغال مطلوب‌تری در استان سمنان محقق شود.

به گزارش سمنان لاین این مقام ارشد اجرایی با اشاره به وضعیت متفاوت اشتغال در شهرهای مختلف این استان تصریح کرد:شهرهایی که از تمام ظرفیت آنها در بحث اشتغال استفاده نشده، باید به‌صورت جدی‌تر تلاش کنند تا نرخ اشتغال آنها بهبود بیابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار