معاون هماهنگي امور عمرانی استانداری گفت:با تحقق سامانه سردسیری علاوه بر سیراب شدن زمین‌های روانسر، کرمانشاه، ماهیدشت و سنجابی، آب شرب بلندمدت شهر کرمانشاه، و آب مورد نیاز صنایع استان برای همیشه تأمین می‌شود.
کد خبر: ۵۲۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 11 November 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ،مجتبی نیک کردار معاون هماهنگي امور عمرانی استانداری در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان افزود:دستگاههای مرتبط باید در حوزه زیرساختی آب روستایی و آب شرب شهرهای استان، حرکت مستمر داشته باشند.

وب خاطر نشان کرد: تصفیه خانه آب کرمانشاه مربوط به پنجاه سال پیش و فرسوده شده است که با چنگ و دندان آن را سرپا نگه داشته ایم. این مساله باید قبل از تبدیل شدن به یک معضل جدی، حل شود.

 معاون هماهنگي امور عمرانی استانداری تصریح کرد: در بخش عمرانی از میان 300 پروژه ای که برای سفر ریاست جمهوری تعریف شده بود و در نهایت بیش از 50 مورد آن در سفر ریاست جمهوری تصویب شد، تعدادی برای مطرح شدن در شورای توسعه استان در نظر گرفته شده که امیدواریم مطرح شدن و به نتیجه رسیدن این پروژه ها شاهد پیشرفت استان باشیم.

نیک کردار اظهار داشت: تکمیل و بهره‌برداری راه آهن کرمانشاه - خسروی، تکمیل فاز اول پروژه قطار شهری کرمانشاه به طول 9 کیلومتر، پیگیری تکمیل پروژه سامانه گرمسیری، تکمیل سدهای در دست اجرای شرق استان(کبوتر لانه، قشلاق و بیستون) و اجرای کریدور گردشگری بیستون-تاق‌بستان از جمله پروژه‌های در نظر گرفته شده برای مطرح شدن در شورای توسعه استان است .

وی گفت: حداقل هزار تخت بیمارستانی برای رسیدن به میانگین کشوری نیاز داریم. پیگیر تحقق این امر هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تاکید کرد:احداث آزاد راه همدان-کرمانشاه، و چهارخطه کردن محورهای بیستون-سنقر و قزانچی-نوسود را با جدیت دنبال میکنیم
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار