رییس پلیس راه آهن شمالشرق1 گفت : با تلاش کارکنان این یگان انتظامی ، کشف انواع مخدر در این حوزه ریلی 56 درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۲۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 08 November 2017
به گزارش تابناك سمنان، سرهنگ محمدرضا مالکی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : علاوه بر این در 6ماه امسال، دستگیری اتباع غیر مجاز خارجی 41 درصد افزایش داشته و وقوع سرقت هم 29 درصد کاهش یافته است.

وی با بیان این که ، حوزه ریلی شمالشرق 1 با 589 کیلومتر و تردد روزانه حدود 80 رام قطار یکی از پر رفت و آمدترین حوزه های ریلی در سطح کشور است ، افزود: برقراری انتظامات وامنیت این حوزه که شامل طول خط ریلی ، سالن های مسافری ، قطارهای مسافری و باری ، مخازن سوخت ، پانل و تاسیسات اداره کل راه آهن شمالشرق1 از وظایف کارکنان پلیس راه آهن است .

سرهنگ مالکی ادامه داد: پلیس راه آهن شمالشرق1 با استفاده از تجهیزات نوین ، سرکشی و گشت زنی های هدفمند موتوری ، پیاده و خودرویی اقدام به برقراری امنیت و پیشگیری از جرائم حوزه ریلی می نماید .

رئیس پلیس راه آهن شمالشرق1 افزود : مدیریت نیروی انسانی ، تعامل با اداره کل راه آهن شمالشرق1 ، فرماندهی انتظامی استان سمنان وشهرستان های تابعه ، استفاده از تجهیزات نوین و روش های علمی کشف جرم ، استفاده از شبکه منابع و مخبرین ، اجرای طرح های مشترک با پلیس های همجوار و معاونت های تخصصی شهرستان های تابعه باعث افزایش بیلان عملکرد بوده است .

وی گفت: استفاده از تمام توان نیروهای پلیس راه آهن ، تعامل با یاوران امنیت مانند شوراها ، بسیج ، ائمه جماعات ، معتمدین محلی ، نظارت و آموزش مستمر نیز در کسب این موفقیت ها موثر بوده است.

پلیس راه آهن در 12 هزار کیلومتر خط آهن کشور امنیت مسافران ، مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز و مواد مخدر ، جلو گیری از رفت و آمد اتباع خارجی غیر مجاز را برعهده داشته و نظم و امنیت را در این شبکه گسترده تامین می کند.

راه آهن شمالشرق1 بعد از استان هرمزگان طولانی ترین خطوط ریلی کشور را دارد.
یک هزار و 82 کیلومتر خطوط ریلی به صورت دو خطه در حوزه استحفاظی این اداره کل واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار