آیت الله شاهچراغی مجدداً تأکیدکرد؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت : دولت دوازدهم برای افزایش اشتغال و جمعیت و رفع کمبود آب در این استان را در اولویت قرار دهد.
کد خبر: ۵۲۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 08 November 2017
به گزارش تابناك سمنان، آیت الله شاهچراغی افزود : کمبود آب در بخش صنعت و کشاورزی سمنان بسیار جدی است و باید دستگاه اجرایی استان برای رفع این مشکل اقدام کند.

وی اظهارداشت : یکی از علت های اساسی نبود جمعیت قابل توجه متناسب با وسعت سرزمینی در سمنان کمبود آب است.

وی با بیان این که رونق اقتصادی و کاهش آمار بیکاری در سمنان وابسته به تامین آب پایداراست ، خاطرنشان کرد: در چهارسال گذشته اقدامات مطلوبی برای رفع این بحران در استان اتفاق نیفتاده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ادامه داد : در سفر استانی آقای روحانی به سمنان در سال 95 طرح انتقال آب خزر به سمنان مصوب شد اما با وجود گذشت بیش از یکسال از آن سفر اقدامات قابل توجه ای در این زمینه صورت نگرفته است.

آیت الله شاهچراغی اضافه کرد : تعداد قابل توجه ای از واحدهای صنعتی و تولیدی سمنان به دلیل کمبود آب تعطیل شدند و تامین آب پایدار برای جلوگیری ادامه این روند اجتناب ناپذیراست.

وی تصریح کرد : اقدامات دولت یازدهم در بحث ارایه تسهیلات رونق تولید و بازگشت واحدهای صنعتی نیمه فعال مثبت بود اما برای کاهش آمار بیکاری در چهارسال آینده کارهای بیشتری انجام شود.

به گزارش سمنان لاین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان یادآور شد : کمبود آب نباید مانع از اجرای طرح های توسعه ای اقتصادی در سمنان شود و مدیران اجرایی این استان کاهش آمار بیکاری و تامین آب پایدار را در اولویت قرار دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار