استاندارتأکیدکرد؛
به گزارش تابناک سمنان، استاندار سمنان از این استان به عنوان سالم‌ترین استان کشور از نظر سلامت اداری و ارتشا و فساد نام برد.
کد خبر: ۵۱۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳ 01 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بااعلام این خبر اظهار کرد: استان سمنان دربین سی و یک استان سی و یک امین استان از بعد سلامت اداری و ارتشا است.

وی از سمنان به عنوان یک استان ممتاز نام برد و افزود: استان سمنان استانی ممتاز و متدین است و همین نشان از این دارد که مجموعه امر به معروف و نهی از منکر در این استان اثر گذار بوده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه کارفرهنگی عشق و احساس مسیولیت و استمرار می‌خواهد تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر مادام العمر است و برای یک زمان خاص نیست بلکه از فرایض مصونیت دهنده است لذا باید جدی گرفته شود.

خباز با تقدیر از عملکرد فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: آمران به معروف بدون حقوق و مواجب فرایض الهی را احیا می‌کنند و این روحیه قابل تقدیر است.

وی با اشاره به نقش امر به معروف و نهی از منکر در سیره ائمه هدی(س) خاطرنشان کرد: به فرمایش امیر المومنین (ع) ؛ امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنید که افت آن زمامداری افراد فاسد در جامعه است.

استاندار سمنان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکردر اداره کشور بسیار مهم استاضافه کرد: آسایش فردی و فکری جامعه ، ادارات سالم و کاهش آسیب‌های اجتماعی همه در گرو عمل دقیق به امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر به فرمایش امام (ره )قبل از وجوب شرعی ، وجوب عقلی دارد گفت: انسان نباید به بهانه اثر نداشتن امر به معروف از انجام این فریضه الهی شانه خالی کند.

نائب‌رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: خواهرانی که علی‌رغم داشتن فرزند و وظیفه مادری و مشغله زیاد، خود نیز در ترویج امر به معروف و نهی از منکر تلاش میکنند شایسته تقدیرند.

وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی بی در و پیکر است ادامه داد: در این شرایطی که 167 رسانه در حال تخریب نظام اسلامی هستند امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شده تا جلوی شبهات گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار