فرماندار شاهرود خبر داد:
فرماندار شاهرود با بیان اینکه نیروهای امدادی شاهرود برای اطفای حریق در آماده باش هستند، گفت: تلاش ها برای مهار آتش همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۵۱۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 31 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح حادثه آتش سوزی جنگل ابر شاهرود، با بیان اینکه این آتش از سمت شیرین آباد استان گلستان اتفاق افتاده و هم اکنون نیروهای امدادی و مردمی برای اطفای حریق در منطقه حضور فعال دارند، ابراز داشت: از دو روز گذشته آتش در یک کیلومتری شیرین آباد شعله ور و مهار شد اما شب گذشته حدود ساعت ۱۲ شب بر اثر ورزش آب این آتش مجددا شعله ور و هم اکنونشدت گرفته است.

وی افزود: هم اکنون ۲۵نفر از نیروهای تیپ ده محرم، ۱۵ نفر از دهیاری ابر و ۱۵ نفر از اهالی شیرین آباد بهکانون حادثهاعزام شدند و سایر دستگاه های اجرایی شهرستان از جمله آتش نشانی و منابع طبیعی نیز در حال آماده باش کامل هستند.

فرماندار شاهرودمعاون استاندار سمنان با بیان اینکه دو تیم امدادی از هلال احمر نیز برای امداد رسانی و پشتیبانی دقایقی پیش به محل آتش سوزی اعزام شده است، ابراز داشت: نیروهای امدادی شامل اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز برای امداد رسانی احتمالی آماده هستند.

هاشمی خاطرنشان کرد:وسعت آتش سوزی حدود شش الی هفت هکتار برآورد می شود که امیدواریم با کمک مردم شیرین آباد و شاهرود این حریق به زودی مهار شود.

وی ابراز کرد: به گفته مسئولان منابع طبیعی شاهرود درخت چندانی در منطقه ابر نسوختهو تلاش ها برای مهار آتش ادامه دارد.

برچسب ها: آتش سوزی ، جنگل ابر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار