رئیس حفاظت محیط زیست مهدیشهر:
رئیس حفاظت محیط زیست مهدیشهر گفت: طی گشت زنی ماموران اجرایی منطقه حفاظت شده پرور، سه شکارچی میش وحشی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
کد خبر: ۵۱۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 26 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، عباس زارع ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران درباره دستگیری سه شکارچی متخلف، بیان کرد: ماموران اجرایی پاسگاه صیدوا هنگام گشت و کنترل منطقه متوجه صدای شلیک گلوله شده و پس از دوربین کشی موفق به رویت سه نفر شکارچی در ارتفاعات می شوند که ابتدا متخلفان سعی در مخفی شدن کرده و سپس متواری می شوند.

وی افزود: مختلفان پس از مشاهده حرکت ماموران به سمت آنها اقدام به فرار به سمت خلاف جهت کرده و پس از پایین آمدن از ارتفاعات وارد یکی از منازل مسکونی اهالی منطقه می شوند.

رئیس حفاظت از محیط زیست مهدیشهرگفت: ماموران واحد پرور پس از دریافت خبر از محیط بانان صیدوا به سمت محل عزیمت و مشاهده می کنند که برخلاف گزارش ارسالی در خصوص مشاهده سه متخلف، فقط دو شکارچی وارد خانه‌یکی از اهالی می شوند لذا بررسی منطقه برای یافتن متخلف سوم آغاز و وی در کوه دستگیر می شود همچنین از کوله‌وی مقداری گوشت حیوان حمایت شده میش کشف و ضبط شده است.

زارع افزود: در ادامه، دو متخلف دیگر با مشاهده دستگیری شکارچی سوم، از منزل بیرون آمده، خود را تسلیم ماموران می کنند که از کوله هر کدام از آنان هم بقیه گوشت میش شکار شده کشف و ضبط می شود همچنین از این افراد یک لاشه و یک قبضه اسلحه گلوله زنی و تعدادی ادوات شکار و صید ضبط می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار