دبیرخانه کارگروه فرهنگی مجمع جهانی شهرهای راه ابریشم در شهر اخلاق آغاز به کار کرد .
کد خبر: ۵۱۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 21 October 2017
به گزارش تابناک سمنان، سرپرست سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از آغاز به کار دبیرخانه کارگروه فرهنگی مجمع جهانی شهرهای جاده راه ابریشم در شهر سمنان خبر داد .

جواد نجاریانی اظهار داشت :در ششمین نشست مجمع جهانی شهرهای راه ابریشم درچهاردهم تیر ماه در دامغان ، شهرداری سمنان به عنوان رئیس کارگروه فرهنگی و شهرداری کاشان به عنوان کارگروه گردشگری و منطقه آزاد اَرس هم به عنوان کارگروه اقتصادی منتخب شدند .

وی افزود : کارگروه فرهنگی پیرو این انتخاب در سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان آغاز به کار کرد تا موارد مربوط به طرح مباحث فرهنگی شهرهای مسیر راه ابریشم پیگیری شود .

نجاریانی مهم ترین ماموریت های این دبیرخانه را تلاش در جهت افزایش تبادل اطلاعاتی و انتقال تجربیات با دیگر شهرداری های مسیر راه ابریشم ،همت در جهت استقرار و فعال سازی دبیرخانه گردشگری شهری سمنان با همکاری دستگاه های همسو،تلاش جهت ایجاد گفتمان تحول و نوآوری در گردشگری شهری در سطح منطقه با استفاده از همه ظرفیت های موجود اعم از سمینارها،نشست های علمی ،فضای مجازی و ... و تلاش در جهت تدوین برنامه جامع گردشگری شهری عنوان کرد .
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار