علی اصغر جمعه ای:
به گزارش تابناک سمنان، علی اصغر جمعه ای پیش از ظهر سه شنبه در چهارمین نشست مشترک روسای سه گانه اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون استان سمنان با اشاره به اجرای نادرست مالیات مالیات برارزش افزوده تاکید کرد: اگر در سنوات قبل این قانون به درستی اجرا می شد امروز شاهدبسیاری از مسائل اقتصادی نبودیم.
کد خبر: ۵۱۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 17 October 2017

رئیس اتاق بازرگانی سمنان ادامه داد: پیشنهادات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنانبا عنوان های، طرح مالیات بر ارزش افزوده، طرح کلی مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر مصرف و لایحه پیشنهادیاصلاحی به مراکز تصمیم گیری کشور ارسال شده است.

علی اصغر جمعه ای ابراز داشت: با توجه به اتمام طرح آزمایشی قانون مالیات بر ارزش افزوده، اتاق سه گانه و تشکل‌های زیر مجموعه باید هر چه سریعتر نظراتشان را به نمایندگان مجلس به اشتراک قرار دهند.

Image result for ‫علی اصغر جمعه ای:‬‎

رئیس اتاق تعاون سمنان با بیان اینکه تدوین درست این قانون به نفع همه اقشار جامعهاست، ابراز داشت: با اجرای درست این طرح تمام حلقه های مرتبط منتفع خواهند شد.

قریشی در این نشست مالیات بر ارزش افزودهرا تفاوت قیمت فروشبر تفاوت قیمت خریدارزیابی و تصریح کرد: باید تمام سعی خودرا به اجرای دقیق این قانون معطوف کنیم چراکه با اجرایدرست آن در حقیقت مالیات بر مصرف در کشور نهادینه می شود.

علی اکبر صیادجو افزود: اجرای درست قانون مالیات بر ارزش افزوده باعث می شود فرآیند اقتصادی در مسیر درست قرار گیرد.

رئیس اتاق اصناف استان سمنان نیز در این نشست شفافیت مالی را هدف قانون مالیات بر ارزش افزوده بر شمرد و اظهار داشت: شفافیت بر عملکرد متناظر رفتار و اظهار درست مالیاتی است.

روسای سه گانه اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون استان سمنان در این نشست توافق کردند تانقطه نظراتتشکل های زیر مجموعه را احصاو در موعد مقرر نظرات کارشناسیبه نمایندگان مجلس ارائه داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار