رئیس حوزه هنری سمنان:
رئیس حوزه هنری استان سمنان از انتشار فراخوان جمع‌آوری خاطرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ویژه پیشکسوتان جنگ تحمیلی در شاهرود از سوی حوزه هنری خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 16 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، داوود یاراحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه حوزه هنری شاهرود فراخوان جمع آوری خاطرات و عکس های دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این شهرستان را صادر کرده است، تاکید داشت: این خاطرات ثبت و در آینده نزدیک تبدیل به کتاب می شود.

داوود یاراحمدی رئیس حوزه هنری استان سمنان

وی افزود: رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم شهدا می توانند خاطرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درشاهرود را با موضوعاتی مانند خاطرات خودنوشت رزمندگان و جانبازان، خاطرات خودنوشت آزادگان سرافراز از سال های اسارت در اردوگاه های دشمن بعثی، خاطرات فعالان سال های انقلاب اسلامی، خاطرات رزمندگان در سال های دفاع مقدس، عکس های منتشر نشده مردم شهرستان از وقایع سال های ٥٦ و ٥٧ و خاطرات زنان فداکار در کارهای پشتیبانی و ... را ارسال کنند.

وی افزود: علاقمندان می توانند خاطرات و عکس های خود را به نشانی شاهرود، خیابان فروغی، حوزه هنری شهرستان شاهرود ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۲۳۱۴۱۷ تماس حاصل کنند.

هوای تازه شعر و داستان در حوزه هنری استان سمنان

رئیس حوزه هنری استان سمنان همچنین گفت: چهارمین برنامه از سری نشست‌های تخصصی «هوای تازه» با حضور علیرضا قزوه، سعید بیابانکی و محمود حبیبی کسبی و همچنین مجید قیصری و محمدرضا شرفی‌خبوشان در سمنان برگزار می‌شود.

یاراحمدی تاکید کرد: در این نشست که ۲۶ و ۲۷ مهرماه ۹۶ برگزار خواهد شد، علیرضا قزوه، سعید بیابانکی و محمود حبیبی کسبی از شاعران و مجید قیصری و محمدرضا شرفی‌خبوشان از داستان‌نویسان، در جمع شاعران و داستان‌نویسان استان سمنان حضور خواهند داشت.

وی افزود: در این نشست در کنار شعر و داستان‌خوانی، به نقد و بررسی آثار و مباحث تئوری پرداخته خواهد شد.

بازبینی نمایش های کودک و نوجوان در حوزه هنری سمنان

رئیس حوزه هنری استان سمنان همچنین در پاسخ به سوالی با موضوع جشنواره تئاتر کودکان نیز، گفت: در راستای حمایت حوزه هنری کودک و نوجوان از آثار تولیدی مراکز استانی و به منظور ارتقای سطح کیفی آثار تولیدی، نمایش های کودک و نوجوان تولیدی واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استانبازبینی شد.

یاراحمدی بیان کرد: این آئین، با حضور نیما بیگلریان مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کودک و نوجوان، دو نمایش تولیدی کودک و نوجوان در محل سالن ماه حوزه هنریسمنان و تالار بهمن فرهنگسرای مهر شاهرود مورد بازبینی اولیه و راهنمایی قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار