بزودی راه‌اندازي مرکز جامع سرطان در سمنان
مديرعامل مؤسسه نيكوكاران راه آسمان از خرید پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی هسته‌ای را به ارزش بالغ بر 18 میلیارد ریال برای راه‌اندازي و تجهیز مرکز جامع درمان سرطان سمنان خبر داد و گفت: این تجهیزات از زیمنس آلمان خریداری و وارد گمرک ایران شده و بزودی با انتقال به استان سمنان، زمینه راه‌اندازی و افتتاح مرکز جامع درمان سرطان در استان سمنان فراهم مي‌شود.
کد خبر: ۵۰۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 15 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد صديقي در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مرکز جامع پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان به زودي به همت دستگاه‌های مسئول و همدلی مردم خیر استان، راه اندازي مي‌شود.

وی، با اشاره به سابقه فعالیت‌های این موسسه خیریه، افزود: موسسه نیکوکاران راه آسمان در ابتدا فعالیت خود را در کانون خانواده چند شهید آسمانی آغاز کرد و در مدت کوتاهی با پیوستن جمع زیادی از نیک اندیشان، متخصصین و پزشکان فرهیخته به هیات امناء ،در سال ۱۳۹۱ با مجوز رسمی سازمان بهزیستی به شماره ثبت ۳۷۵ ، فعالیت‌های خود را در سطح استان سمنان گسترش داد.

وي اضافه كرد: به دنبال فعالیت‌های گسترده حمایتی در زمینه توانمندسازی تحصیلی و آموزشی از کودکان بی‌سرپرست و ایتام، با توجه به ظرفیت پرتوان پزشکان و متخصصین، موسسه بر آن شد تا درحوزه سلامت و درمان نیازمندان، به ویژه، بیماران مبتلا به سرطان، گام‌های اساسی و ماندگار بر دارد تا با همت و همدلی نیک اندیشان این دیار مرکز جامع پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان را تاسیس و راهبری کند.

مديرعامل مؤسسه نيكوكاران راه آسمان ادامه داد: در اولین گام موسسه راه آسمان براي راه‌اندازي مرکز جامع پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان در سمنان، پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی هسته‌ای را به ارزش بالغ بر 18 میلیارد ریال از شرکت زیمنس آلمان خریداری کرد که خوشبختانه در هفته گذشته وارد گمرک ایران شده و مراحل ترخیص آن در حال انجام است.

صديقي تأكيد كرد: در این راستا موسسه نیکوکاری راه آسمان از آحاد مردم خیر و نیک‌اندیش سمنان درخواست همراهی و مشارکت در این حرکت ماندگار مردمی دارد و معتقد است راه آسمان به تک تک مردم تعلق دارد و با همدلی و حمایت و همراهی مردم نوع دوست، این خیر ماندگار محقق می‌شود.

وي همچنين از آغاز فعالیت واحد دانشجویی موسسه راه آسمان در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خبر داد و گفت: در مراسم معارفه و جشن آغاز سال تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که با حضور بیش از 500 دانشجوی جدیدالورود و مسئولین دانشگاه در سالن اجتماعات دانشکده پزشکی سمنان برگزار شد، جمعی از دانشجویان فعال پزشکی، دندان‌پزشکی، پیراپزشکی و… به معرفی موسسه راه آسمان پرداختند، لذا همه دانشجويان عزيز مي‌خواهيم به همراهی با این حرکت و پویش عظیم اجتماعی در حوزه سلامت بپيوندند و مؤسسه را تنها نگذارند.

مديرعامل مؤسسه نيكوكاران راه آسمان گفت: اقدامات مختلف ديگري جهت معرفي بيشتر مؤسسه انجام شده است كه مي‌توان به برگزاري کمیته‌ی آموزش و پیشگیریموسسه راه آسماندر حوزه علمیه عصمتیه سمنان با حضور صد نفر از خواهران طلاب و مبلغین ، و همچنين در کانون بانوان اجتماعی با حضور جمعی از بانوان فعال و علاقه مند این عرصه اشاره كرد.

صديقي گفت: در همين راستا نشست صمیمی هم‌اندیشی با حضور جمعی از هنرمندان برجسته استان سمنان در موسسه راه آسمان برگزار شد كه در اين جلسه به معرفی کوتاه و اجمالی راه آسمان و اهداف تشکیل این سازمان مردم نهاد پرداخته شد و از اهمیت هنر و نقش آن در این حرکت بزرگ مردمی سخن گفته شد.

وي همچنين خاطرنشان كرد: در جهت تحقق اهداف بلند مدت و پایدار موسسه راه آسمان، همراهی و حضور همه اقشار مردم بسیار ارزشمند و تأثيرگذار است، استمرار این حرکت و دعوت از همراهی و همدلی کلیه مردم استان سمنان در تمام فعالیت‌های موسسه براي كمك به نيازمندان اين مؤسسه ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار