مگر ترامپ و امثال او در خواب ببینند روزی را که البته هیچ وقت نخواهد آمد که ایران و ایرانی و «خلیج فارس» به نامی غیر از این ها نامیده شود.
کد خبر: ۵۰۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷ 15 October 2017

به گزارش تابناک سمنان،«کورش شجاعی» در یادداشت روزنامه «خراسان» نوشت:

ترامپ باز هم به گزافه گویی های خود درباره کشورمان ایران ادامه داد اما این بار در لوای «تبصره بستن» و «زخم زدن» بر موافقت نامه چند جانبه «برجام». در این مجال، پرداختن به بیهوده و «باطل بافته های» رئیس جمهور آمریکا درباره برجام، تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نه حتی حامی تروریسم خواندن ایران مورد نظر نیست که این ها فرصتی مبسوط طلب می کند و اما تنها قصد آن دارم چند جمله ای راجع به خوش رقصی ترامپ برای برخی شیوخ عرب منطقه بنویسم، چرا که از قرار معلوم او هنوز مست باده فروش میلیاردی تجهیزات نظامی به حکام سعودی و سرخوش از رقص شمشیر شانه به شانه با اصلی ترین مروجان فکری تروریسم تکفیری است که این گونه گستاخانه «شر» و «یاوه» و «حرف مفت» به هم می بافد و با حماقت تمام، هم تاریخ و هم جغرافیا را و هم تمام نقشه ها و اسناد معتبر موجود را به خاطر سرمستی از معامله بزرگ تسلیحاتی با سعودی ها و به قول خودش «دوشیدن» آن ها نادیده می گیرد و با خوش رقصی برای آنان، صفت «عربی» را به پهنه آبی و تاریخی ای نسبت می دهد که در طول تاریخ این «نیلگون حیاتی» اسم و نامی و ترکیبی جز «خلیج فارس» نداشته، ندارد و تا پرچم پرافتخار ایران عزیز در اهتزاز است و نفس ایرانیان غیور و میهن دوست از نای وجودشان آمد و شد می کند، این پهنه آبی نامی جز «خلیج فارس» نخواهد داشت.

این نژادپرست دیکتاتور بی ادب وقیح و جنگ طلب سرخورده از شکست های نقشه های ویرانگر کشورش خصوصا در منطقه «غرب آسیا» حالا که آشکارا، شکست و نابودی تروریست های دست پرورده و موردحمایت خود را در عراق و سوریه ... می بیند و «گوش ها و شانه های افتاده» حامیان منطقه ای آنان را، برای نشاندن لااقلی لحظه ای لبخند بر لبان آنان و همچنین جلب رضایت جلادان صهیونیست، با زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی و عرف و ادبیات دیپلماتیک و رعایت نکردن حتی ادب و وجدان انسانی، آشکارا و بی شرمانه ایران را به حمایت از تروریسم متهم می کند، کشوری را که از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و کسب عزت و استقلال و شکستن نفوذ و هیمنه مستکبران غرب و شرق به برکت خون هزاران شهید، یکی از بزرگ ترین قربانیان تروریسم بوده و همچنان در راه مبارزه جدی و واقعی با تروریسم و تروریست ها و حامیان آنان خون غیورمردان و جوانان عزیزی مانند «شهید حججی» ها را به پای درخت تنومند و ریشه دار اسلام ناب محمدی و مانایی و جاودانگی استقلال و عزت ایران و ایرانی می ریزد.

اما این یاوه گوی متکبر مستکبر باید بداند و بفهمد و خود را از جهالت و «جهل مرکبی» که گرفتار آن است برهاند و هرچه زودتر یاد بگیرد که چگونه با ایران و ایرانیان صاحب حداقل هفت هزار سال سابقه تمدنی و دارای فرهنگی عمیق و ریشه دار در فطرت پاک انسانی و مفتخر به اعتقاد به دین و مکتب اسلام ناب و آیین محمدی سخن بگوید و رفتار کند و بداند این مردم هیچ گاه و در هیچ شرایطی از هیچ نقطه ایران و بر هیچ تعرض حتی لفظی بر هیچ ذره «خاکی و آبی» وطنشان چشم نمی پوشند.

این میهن دوستان خداباور که حب وطن ریشه در غیرت و باورشان دارد همه جای ایران را و همه اقوام و مذاهب ایرانی را، ایرانی می دانند و بس.

حالا گیریم که یک رئیس جمهور تازه به دوران رسیده نادان، قصد خوش رقصی عربی برای برخی شیوخ منطقه داشته باشد، این حماقت ها و خوش رقصی های سبک سرانه کجا و اصالت ایران و ایرانیان و غیرت و عزت طلبی شان و نیلگون همیشه «خلیج فارس» کجا؟

مگر ترامپ و امثال او در خواب ببینند روزی را که البته هیچ وقت نخواهد آمد که ایران و ایرانی و «خلیج فارس» به نامی غیر از این ها نامیده شود.

برچسب ها: آمریکا ، برجام ، خلیج فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار