فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری یک زن سارق که با شگردهای مردانه در گرمسار دست به سرقت می‌زد، خبرداد.
کد خبر: ۵۰۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳ 14 October 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از سمنان لاین، سرهنگ ابوذر قربانی بااعلام این خبر افزود: این زن۳۴ساله که اهداف سرقت خود را در گرمسار انتخاب می‌کرد توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

وی ادامه داد: در پی شکایت چندین شهروند گرمساری مبنی بر سرقت طلا، وجه نقد و کارت‌های بانکی از منازل‌شان این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی‌های لازم و رویت دوربین‌های مدار بسته محل به تصویر یک زن رسیدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با شناسایی این زن به هویت وی پی برده و در یک عملیات ضربتی وی با دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

سرهنگ قربانی تصریح کرد: در بازجویی‌های اولیه این سارق به۸فقره سرقت به ارزش۴۵۰میلیون ریال اعتراف کرد .

وی با بیان اینکه این سارق شیوه و شگرد خود را تماس با ساکنان آپارتمان‌ها اعلام کرد افزود: این سارق از ساکنان آپارتمان درخواست باز کردن درب ورودی کرده و در ادامه با استفاده از یک کلید به باز کردن قفل واحد مورد هدف درب پرداخته و دست به سرقت می‌زده است.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: از بازکردن درب منزل بر روی اشخاص مشکوک که تحت عنوان میهمان سایر واحد های مجتمع، تعمیر کار، تاسیساتی و ..به درب منازل می‌آیند اجتناب کرده و قبلا از شناسایی و اطمینان خود از آنها اطمینان حاصل کنند.

وی ادامه داد: بهتر است حفاظت فیزیکی منزل را کامل کرده و ضمن استفاده از نرده و حفاظ برای پنجره‌ها، درب ضد سرقت نصب کنند.

قربانی این تصور که سرقت منزل در نیمه های شب انجام می شود را نادرست خواند و گفت: بیشترین سرقت های منزل در اوایل شب از غروب آفتاب تا نیمه شب و در فاصله زمانی کوتاه صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار