مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی:
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان این صندوق از شنبه هفته آینده به مدت یک ماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۰۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 13 October 2017

به گزارش تابناك سمنان به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان، عباس رشیدی اظهار داشت: ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از ۲۲ مهرماه جاری آغاز می‌شود و به مدت یک ماه در سایت صندوق به نشانی cspf.ir ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اعتبار وام ضروری بازنشستگان با ۶۰ درصد رشد به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: امسال وام ضروری کم‌بهره به مبلغ چهار میلیون تومان در ۱۲ مرحله از سوی بانک صادرات به ۳۰۰ هزار بازنشسته کشوری اعطا می‌شود.

رشیدی با بیان اینکه وام ضروری بازنشستگان وام قرض‌الحسنه است و فقط سالانه چهار درصد کارمزد به آن تعلق می‌گیرد، بیان داشت: بازپرداخت این وام، ۳۶ ماهه است و ماهانه ۱۲۰ هزار تومان از مستمری وام‌گیرندگان کسر می‌شود.

وی اظهار داشت: اولویت پرداخت وام با افرادی است که تاکنون از این تسهیلات استفاده نکرده‌اند؛ همچنین وظیفه‌بگیران زیرپوشش صندوق در صورت تأیید فرم درخواستی از سوی مدیریت صندوق بازنشستگی در استان‌ها می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: شماره دفترکل، شماره ملی، شماره حساب و شماره تلفن همراه متقاضیان وام برای ثبت‌نام ضروری است.

بازنشستگان کشوری از 22 مهرماه می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir برای ثبت‌نام وام ضروری اقدام کنند؛ سال گذشته بیش از ۴۱۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری برای دریافت ۲۵۰ هزار فقره تسهیلات وام ضروری سه میلیون تومانی ثبت‌نام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار