رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش در مسیر معرفت شناسی دین حرکت می‌کند، گفت: ۳۰ هزار نفر از کارکنان این نیرو در دوره‌های طرح بصیرت شرکت کردند.
کد خبر: ۵۰۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 13 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی‌نسب ظهر آدینه در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شاهرود به میزبانی مسجد و حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر بابیان اینکه ۳۰هزار نفر از کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‌های مختلف طرح بصیرت شرکت کردند، ابراز داشت: معرفت‌شناسی ارتشی‌های جمهوری اسلامی نشان از ارتقا بینش دینی ایشان دارد.

حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی نسب - کراپ‌شده

وی افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تربیت ۱۰میلیون حافظ قرآن کریم، ارتش جمهوری اسلامی با برنامه‌ریزی جامع در طی مدت ۱۰ سال اخیر توانست ۶۵هزار نفر حافظ قرآن را در مهد خود پرورش دهد.

وجود۲۰ هزار فعال قرآنی در ارتش جمهوری اسلامی

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش بابیان اینکه آموزش، ترویج و انتشار فرهنگ دینی و قرآنی را به‌طور جد پیگیری می‌کنیم، ابراز داشت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی در ارتش برگزار می‌شود کهسالانه اجرای این‌گونه مسابقات در دستور کار قرار دارد.

صالحی‌نسب در ادامه تصریح کرد: ۲۰ هزار فعال قرآنی در ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد که از این تعداد ۱۰هزار نفر حافظ قرآن و ۱۴۴ نفر حافظ کل قرآن هستند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ۴۸هزار شهید و۲۰۰هزار جانباز به نظام مقدس جمهوری اسلامیتقدیم کرده است که نشان می‌دهد ارتش در آزمون ولایت مداری خوش درخشیدهاست.

حرکت ارتشدر مسیر معرفت دین

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش بابیان اینکه ارتش با جدیت می‌کوشد تا در مسیر معرفت دین حرکت کند، ابراز داشت: امروز صدها حسینیه و مسجد در بطن ارتش وجود دارد و نماز جماعت در آن‌ها برگزار می‌شود و در حوزه فعالیت‌های عقیدتی سیاسی با اعزام هزاران مبلغ در ماه محرم، صفر و رمضان کار ترویج معارف دین را انجام می‌دهد.

صالحی نسب در ادامه تصریح کرد: در تمام‌روزهای سال ازجمله در ایام محرم کلاس‌های قرآنی برگزار می شود که نشان می‌دهد امروز ارتش برای ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی اهمیت ویژه ای قائل است.

وی افزود: اولین شهید ترور نظامی شهید قرنی بود که وی در لحظات آخر عمر خود گفتند آمریکا کار خودش را درباره من تمام کرد و آخرین شهید ترور نظامی نیز شهید صیاد شیرازی بود که نشان می‌دهد در بینش سیاسی روحیه ایثار و شهادت‌طلبی از تکلیف محوری ارتش است که انقلابی عمل می‌کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار