رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از سیاستهای جدید مهاجرتی دونالد ترامپ، این سیاستها را «مُهمَل و به درد نخور» خواند.
کد خبر: ۵۰۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 12 October 2017

به گزارش تابناک سمنان،«نانسی پلوسی» نماینده دموکرات آمریکا از ایالت کالیفرنیا و رهبر اقلیت در مجلس نمایندگان آمریکا در یک نشست مطبوعاتی کنگره با موضوع مهاجرت، ضمن انتقاد شدید از سیاستهای جدید مهاجرتی دولت «دونالد ترامپ» گفت: «آنها اصول و قوانین نیستند. آنها مهمل و به درد نخور هستند».

تصویر نانسی پلوسی: سیاستهای مهاجرتی ترامپ «مُهمَل و به درد نخور» هستند

وی در ادامه افزود: «هر یک از این اصول و قوانین مخوف و وحشتناک است. این اصول در مجموع بخش اساسی سیرت و منش آمریکایی را نابود می سازد: ملتی آزاد و مفتخر به برخورداری از یک میراث مهاجرپذیر!»

نانسی پلوسی به همراه «چاک شومر» رهبر اقلیت دموکرات در مجلس سنای آمریکا ماه گذشته با «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور در کاخ سفید دیدار کرد. در این دیدار، سه طرف توافق کردند که بطور آزمایشی حمایتهای قانونی از مهاجران جوان و غیرقانونی را با تدابیر امنیتی سختگیرانه تر همراه سازند.

با این حال، اصول وسیاستهای جدید مهاجرتی ترامپ که روز یکشنبه از سوی کاخ سفید اعلام شد، مشتمل بر فهرستی طولانی از تدابیر امنیتی سختگیرانه می شود که هدف از آنها، بستن مرزهای کشور و سرکوب مهاجران غیرقانونی است.

این فهرست همچنین دربردارنده شماری از مقرراتی می شود که دموکراتها یک بار آنها را رد کرده اند؛ از جمله ساخت دیوار مرزی جدید. این اختلاف نظرها میان رهبران اقلیت دموکرات در مجالس نمایندگان و سنای آمریکا و رئیس جمهوری این کشور چشم انداز دستیابی به یک سازش را تیره و تار می سازد.

منبع: مهر
برچسب ها: ترامپ ، نانسی پلوسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار