مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان:
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: امروزه به دلیل خطر خشکسالی، دستگاه‌های امنیتی مانند نیروی انتظامی می‌بایست به تخلفات حوزه آب منطقه ای در سطح استان ورود پیدا کنند.
کد خبر: ۵۰۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 12 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، ایرج حیدریان در دیدار صبح پنج شنبه خود با فرمانده انتظامی استان سمنان به میزبانی آب منطقه ای سمنان، ضمن تاکید بر اینکه تخلفات حوزه آب، به دلیل بحران های موجود، تخلفاتی امنیتی و غیر قابل مماشات هستند، تاکید کرد: دستگاه های امنیتی به تخلفات حوزه آب استان وارد شوند تا بتوان جلوی سوء استفاده از بیت المال را گرفت.

منابع آبی

وی افزود: سوء برداشت، حفاری غیر مجاز چاه آب، تخریب اموال دولتی و ... در زمره تخلفاتی هستند که به مقوله بحران آب دامن می زنند لذا باید با قدرت در برابر این امر ایستاد.

باید از اندک داشته استان سمنان محافظت کرد

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای سمنانگفت: تعامل ناجا و آب منطقه ای سمنان همیشه مطلوب بوده اما در برخی موارد نیاز است تعاملات بیشتری صورت گیرد.

حیدریان تاکید کرد: علاوه بر خشکسالی، امروزه سوء استفاده از منابع آبی تهدیدی برای همین اندک داشته استان سمنان در مقوله آب است که قطعاً از لحاظ قانونی و اخلاقی، مقوله ای قابل برخورد محسوب می شود.

سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در این نشست ضمن بیان اینکه همکاری ناجا و شرکت آب منطقه ای قطعا موجب کاهش سوء استفاده از منابع آبی می شود، گفت: باید جلوی تخریب منابع آب که متعلق به همه مردم است، گرفته شود و ناجا در این حوزه مماشاتی نخواهد کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار