شهردار منطقه 2 سمنان:
شهردار منطقه 2 سمنان گفت: بوستان محله‌ای خودساز واقع در شهرک بهارستان سمنان به‌زودی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۵۰۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 11 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، مسعود میرشریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بوستان محله‌ای خودساز واقع در شهرک بهارستان سمنان بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به‌زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی افزود: هدف ما توزیع مناسب و عادلانه امکانات شهری در تمام مناطق است و به‌زودی در یکی از مکان‌های مدنظر و در شهرک بهارستان یک بوستان محله‌ای افتتاح می‌شود.

شهردار منطقه 2 سمنانمسکن مهر را یکی از مناطق با اولویت بالا برای شهرداری سمنان عنوان و تصریح کرد: احداث بوستان‌های محله‌ای، افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد فضای بازی کودکان در مسکن مهر از اهداف شهرداری است تا ساکنان این شهرک بتوانند از امکانات بیشتر و بهتر شهری بهره‌مند شوند.

میرشریفی تصریح کرد: عملیات‌ عمرانی همچون زیرسازی، سنگ‌چین و احداث دیوار سنگی و جدول‌گذاری این بوستان به اتمام رسیده و تاکنون دو میلیارد و 200 میلیون ریال نیز هزینه در برداشته است.

*پیاده‌روی در بلوار دولت سمنان تسهیل شد

وی گفت: به‌منظور افزایش رضایت شهروندان و ایجاد زیبایی در منظر عمومی و برقراری نظم و انضباط شهری معاونت عمرانی شهرداری منطقه دو سمنان اقدام به آماده‌سازی، زیرسازی و اجرای کف‌فرش در پیادهروهای واقع در بلوار دولت سمنان کرده است.

شهردار منطقه 2 سمنان افزود: این پیاده‌روسازی در مساحت بیش از یک‌هزار مترمربع و با هزینه‌ای بالغ‌بر 650 میلیون ریال صورت گرفته است.

میرشریفیخاطرنشان کرد: همه فعالیت‌های شهرداری سمنان با مدنظر قرار دادن طرح‌های جامع و تفضیلی شهری به تواتر و در گوشه و کنار منطقه دو به‌ویژه در مسکن مهر صورت می‌گیرد و با تأمین اعتبار به اهداف از پیش تعیین‌شده هر چه سریع‌تر نزدیک می‌شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار