قائم‌ مقام صداوسیمای مرکز سمنان:
قائم‌ مقام صداوسیمای مرکز سمنان از اعزام یک گروه چهارنفره و یک گروه پنج‌نفره به کشور عراق برای ایجاد ارتباط زنده رادیویی و تلویزیونی و تهیه مستند خبر داد.
کد خبر: ۵۰۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 11 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد نیک‌کار صبح امروز در جلسه استانی ستاد اربعین که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته دو تیم برای برقراری ارتباط زنده رادیویی و تلویزیونی به کشور عراق اعزام می‌شوند و مستندهایی از همایش بزرگ اربعین تهیه می‌کنند.

وی افزود: کانال تلگرامی به آدرس arbaeen96@ راه‌اندازی شده است تا زائران استان سمنان بتوانند از اخبار و اطلاعات لازم در این سفر بهره‌مند شوند و کمیته‌های شهرستانی ستاد اربعین بتوانند در خصوص ارائه خدمات به زائران در کشور عراق اطلاع‌رسانی دقیق‌تری داشته باشند.

قائم‌ مقام صداوسیمای مرکز سمنان بیان کرد: مسؤولان موکب‌ها و کمیته‌های شهرستانی می‌توانند اخبار و محتواهای زیبای خود را به شماره همراه 09378240760 در نرم‌افزار تلگرام ارسال کنند تا در کانال استانی از آن بهره‌برداری شود.

نیک‌کار با اشاره به حضور این تیم از صداوسیمای مرکز سمنان افزود: شماره‌حساب‌های ستادهای اربعین حسینی در شهرستان‌ها به‌صورت رادیویی و تلویزیونی برای اطلاع همشهریان پخش می‌شود تا مردم بتوانند کمک‌های نقدی خود را به این حساب‌ها واریز کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با یک هماهنگی خوب با کمیته‌های ستاد اربعین استان سمنان در کشور عراق در زمینه اسکان و ... این تیم‌های اعزامی اشکالی به وجود نیاید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار