به گزارش تابناک سمنان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت : اعزام زایران اربعبن حسینی از این استان در سال جاری از طریق مرز مهران انجام می شود.
کد خبر: ۵۰۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 11 October 2017
به گزارش تابناک سمنان، محمود قنبری روز چهارشنبه در یازدهمین نشست ستاد استانی هماهنگی آیین اربعین حسینی در سالن کوثر استانداری افزود :پیش بینی می شود امسال چهار میلیون زایر از سراسر کشور در راهپیمایی اربعین حسینی در کشور عراق شرکت کنند.

وی با اشاره به این که تاکنون یک هزار و 200 تن از شهروندان سمنانی برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی ثبت نام کرده اند، اظهار داشت : با توجه به انتقال زایران حسینی از مرز مهران، افزایش این آمار محتمل است.

وی فرمانداری ها را مسئول جمع آوری نذورات مردم ذکر و اضافه کرد : اجناس مازاد جمع آوری شده باید هر چه سریعتر تبدیل به وجه نقد شده وبه حساب ستاد اربعین واریز شود.

قنبری مشارکت بیش از پیش مردم در ستاد اربعین حسینی را خواستار شد و افزود : باید از وجود و توانایی مالی خیرین برای برگزاری موکب اربعین و پذیرایی از زایرین در کربلا و نجف استفاده کرد.

وی با بیان این که ساختمان 10 طبقه اسکان زایران در کربلا هنوز برای زایران اربعین حسینی تجهیز نشده است، یادآور شد : برای تجهیز این ساختمان به مشارکت مردمی و کمک خیرین امیدوار هستیم.

در این نشست مسوولان امر هر شهرستان در باره اقدامات انجام شده برای پذیرایی از زایران اربعین حسینی بحث و تبادل نظر و راهکارهای لازم را ارایه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار