مدیر آموزش و پرورش دامغان:
مدیر آموزش و پرورش دامغان از افتتاح آموزشگاه خیر ساز سه کلاسه جنانی در این شهرستان خبر دارد و گفت: برای ساخت این مجموعه ۲۸۰میلیون تومان توسط هزینه و اعتبار صرف شده است
کد خبر: ۵۰۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 09 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسن کاتبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این که افتتاح آموزشگاه سه کلاسه جنانی نخستین پروژه قابل افتتاح آموزشی سال تحصیلی جدید دامغان محسوب می شود، ابراز داشت: این آموزشگاه در یک طبقه و با اعتبار ۲۸۰ میلیون تومان ساخته شده است که ۵۰ درصد این اعتبار را خیر و مابقی از محل اعتبارات اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان سمنان تامین شده است.

مدرسه

وی افزود: دو پروژه آموزشی دیگر در دامغان شامل ساختمان هنرستان دخترانه کار و دانش حضرت فاطمه زهرا (س) با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و نمازخانه دبیرستان دخترانه نرجس شهر دیباج با کمک و مشارکت خیران طی ماه آینده افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر آموزش و پرورش دامغان با اشاره به اینکه این شهرستان ۴۵ خیر مدرسه ساز دارد، ابراز داشت: این افرادطی سال در امر ساخت و ساز، تامین تجهیزات و ساخت نمازخانه با آموزش و پرورش مشارکت دارند.

کاتبی در ادامه تصریح کرد: خیران به عنوان سرمایه های معنوی به رشد و توسعه آموزشی کمک می کنند.

وی با بیان اینکه ۹۷۰ نفر کادر آموزشی کار تعلیم و تربیت دانش آموزان را در دامغان بر عهده دارند، افزود: امیدواریم خیران مدرسه ساز بیش از گذشته تعامل و همکاری خود را افزایش دهند و باید تلاش کرد تا با شناسایی خیران جدید این افراد را نیز در این امر خیر سهیم کنیم.

سال تحصیلی جدید در دامغان با ۱۳هزار دانش آموز در ۱۰۱ آموزشگاه شهری و روستایی و با آماده سازی ۵۰۱ کلاس درس در اول مهر آغاز شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار