فرمانده انتظامی استان سمنان درصبح گاه مشترک نیروهای انتظامی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ، صبح گاه مشترک نیروهای انتظامی استان سمنان، صبح شنبه در سومین روز از هفته نیروی انتظامی، با حضور استاندار، سردار قاسمی ، سردار شاهچراغی ،فرماندهان نیروهای مسلح استان و همچنین سایرمسئولان ارشد استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸ 07 October 2017

به گزارشتابناک سمنان ، صبح گاه مشترک نیروهای انتظامی استان سمنان، صبح شنبه در سومین روز از هفته نیروی انتظامی، با حضور استاندار، سردار قاسمی ، سردار شاهچراغی ،فرماندهان نیروهای مسلح استان و همچنین سایرمسئولان ارشد استانی و شهرستانی برگزار شد.

پلیس برای امنیت وامنیت برای همه

فرمانده انتظامی استان سمنان در این مراسم گفت: پلیس برای امنیت و امنیت برای همه شعاری است که ناجا برای این هفته در نظر گرفته و ما تمام تلاشمان این است که امنیت را برای شهروندان تامین کنیم.

یکی از ارکان اصلی امنیت در کشور را نیروی انتظامی است

سردار روح الامین قاسمی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه امنیت یکی از ارکان اصلی هر نظام است گفت: یکی از ارکان اصلی امنیت در کشور را نیروی انتظامی است.

همچنین در پایان این مراسم از کارکنان ساعی و تلاشگر و خانواده محترم و معزز شهدا و جانبازان در صبحگاه مشترک ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان تجلیل و تقدیر بعمل امد.

شایان ذکر است ویژه برنامه های هفته ناجا در سال جاری با شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای همه از امروز آغاز و پس از صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان سمنان، آئین غباروبی گلزار شهدا، یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و نماینده ولی فقیه در استان و برنامه های فرهنگی ورزشی صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار