نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان این که دامپزشکی یکی از دستگاه های خدمت رسان به مردم و نظام است گفت : خدمات دامپزشکی خدمت به سلامت مردم است.
کد خبر: ۵۰۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 05 October 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، آیت الله سید محمد شاهچراغی  نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار مدیرکل و کارکنان دامپزشکی استان سمنان گفت : کارکنان دامپزشکی این استان خادمان نظام و رهبری هستند و یکی از خدمات دامپزشکی خدمت به سلامت مردم است و سلامتی سرمایه نفیس انسان است که دامپزشکی توانسته در تامین سلامت مردم نقش بسزایی داشته باشد.


وی یکی از ارزنده ترین خدمت به مردم را ارائه خدمت به روستائیان و مناطق محروم عنوان کرد و افزود : خدمت به مردم عبادت است.


نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین به ذبح شرعی دام اشاره کرد و گفت: وجود ناظران شرعی موجب شده گوشت و لقمه حلال به دست مردم برسد.


در ادامه این مراسم سعیدی مدیرکل دامپزشکی استان هم با ارائه عملکرد این اداره افزود: این سازمان توانسته است در حوزه سلامت ، بهداشت و مدیریت بیماریهای دام و طیور موفق باشد.


وی با بیان اینکه این نهاد از دستگاه های پیشروی دولت و خدمات الکترونیکی است افزود: در این ارتباط 23 سامانه مجازی در استان طراحی و فعالیت می کنند.


سعیدی در ادامه با بیان اینکه استان سمنان رتبه دوم را در کشور در حوزه تولید داروهای دامی از آن خود کرده است گفت : واحدهای تولید داروهای دامی استان سمنان توانسته اند تامین کننده بیش از 40 درصد از داروهای دامی کشور باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار