معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، معاون سیاسی،امنیتی،اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه برنامه مدیران باید برپایه اشتغال پایدار زنان روستایی باشد، گفت: استاندارد سازی آموزش از طریق هم افزایی ادارات تقویت شود.
کد خبر: ۵۰۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 27 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمود قنبری صبح چهارشنبه در سومین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده سمنان به میزبانی سالن کوثر استانداری ضمن بیان اینکه برنامهمدیران و مسئولان ذیربط در سال جاری باید با تأکید بر اشتغال پایدار زنان روستایی باشد، ابراز داشت: ممکن است افرادی در روستاها از طریق ایجاد تعاونی اشتغال ایجاد کرده و نیازمند باشند بنابر اینباید تلاش کرد تا برنامه های عملیاتی قابل اجرا داشته باشیم.

وی بابیان اینکه استاندارد سازی آموزش از طریق هم افزایی و همکاری ادارات باید مدنظر قرار گیرد، افزود: به منظور اثر بخشی آموزش در بحث توانمند سازی زنان روستایی دستگاه های اجرایی آموزش های تخصصی و متفاوت از دیگر ارگان ها را ارائه دهند تا تداخل آموزشی ایجاد نشود.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار سمنان یکی از راه‌های جلوگیری از آسیب های اجتماعی را اشتغال زنان سرپرست خانوار برشمرد و ابراز داشت: هرچهاشتغال زنان سرپرست خانوارتوسعه پیدا کند از میزان آسیب‌های اجتماعی نیز کاسته خواهد شد.

قنبری در ادامه تصریح کرد: استان سمنان از لحاظ باغ‌هاو محصولات کشاورزی شرایط نسبتا خوبی دارد و با توجه به عدم امکان فروش محصولات توسط روستائیان و احتمال خراب شدن محصول، با استفاده از صنایع تبدیلی و دستگاه های خشک کن میوه می‌توان در فروش محصولات به آنها کمک کرد.

وی افزود: بازاریابی یک رشته تخصصی دانشگاهی است و اگر تعاونی بازاریابی طراحی شود تولیدکنندگانی که دغدغه تولید دارند، دیگر برای عرضه مشکل نخواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار سمنانتاکید کرد: تلاش همه ما باید افزایش انگیزه باشد لذاباید با نظارت و کمک مستمر، و بازدید از روستاها در جریان مشکلات و درخواسته های آن ها قرار گیریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار