رئیس شورای عالی آموزش‌وپرورش کشور:
به گزارش تابناک سمنان، رئیس شورای عالی آموزش‌ و پرورش کشور گفت: استراتژی آموزش‌ و پرورش بر ساخت مدارس بزرگ با ظرفیت بالای 500 نفر است.
کد خبر: ۵۰۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 26 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، نوید ادهم رئیس شورای عالی آموزش‌وپرورش کشور در شورای آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت : استراتژی آموزش‌وپرورش برساخت مدارس بزرگ با ظرفیت بالای 500 نفر است و تمام سیاست‌گذاری‌های کلان خود را در این مسئله معطوف کرده است.

وی با اشاره به تدوین سند تحول بنیادین افزود : برای سند تحول بنیادین 6 زیر نظام تعبیه‌شده است که می‌تواند زمینه‌ساز بروز تحولات عظیمی در حوزه آموزش و پروش شود.

رئیس شورای عالی آموزش‌وپرورش کشور تأکید کرد: آموزش‌ و پرورش یکی از دستگاه‌های فعال و پرکاربرد در نظام جمهوری اسلامی ایران است که نیروهای آینده‌ساز کشور را در تراز انقلاب اسلامی تربیت می‌کند.

وی با بیان اینکه هیئت‌امنایی شدن مدارس از جمله طرح‌هایی است که در این سند به آن توجه ویژه‌ای می‌شود اذعان کرد: این طرح با هدف عضویت و حفظ خیرین مدرس ساز در بدنه آموزش‌ و پرورش اجرا می‌شود.

ادهم با تأکید بر جایگاه ویژه خیران مدرسه‌ساز در نظام آموزش‌وپرورش گفت: باید در آموزش‌ و پرورش ظرفیتی ایجاد شود که خیرین از مدارس دور نشوند.

وی تصریح کرد: کمبود اعتبارات دولتی نمی‌تواند پاسخگوی هزینه‌های عمرانی آموزش‌ و پرورش باشد و در این خصوص باید از ظرفیت خیران و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بهره‌گیری کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار