مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری سمنان خبر داد
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان ازخدمات‌رسانی ویژه این سازمان در ماه محرم خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ 25 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، حمیدرضا پیوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت:خدمات‌رسانی ویژه ماه محرم شامل پخش کیسه‌های زباله بین هیأت‌ها، تکایا و مساجد شهر سمنان، شست‌وشوی سطل‌های زباله و خطوط عابر پیاده، تعویض سطل‌های مکانیزه و پاک‌سازی مسیر دسته‌های عزاداری توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنانانجام می‌شود.

وی افزود: برای اجرای این طرح 370 کیلوگرم کیسه پلاستیک زباله و یک‌هزار و 800 کیسه کفش نمازگزار خریداری شده که از روزهای پایانی شهریورماه تاکنون یک‌هزار و 290 عدد کیسه‌زباله و 900 عدد کیسه کفش نمازگزار طی مراجعه و درخواست 21 هیأت به آنان تحویل داده شده و مراجعه هیأت‌ها، تکایا و مساجد برای تحویل کیسه‌ها همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان عنوان کرد: از دیگر خدمات این سازمان جمع‌آوری نخاله‌های سازمانی و رفت‌ و روب در محله‌های پرتردد در ایام عزاداری شامل شترخان جهادیه، میدان جهادیه، خیابان محب شاهدین و مسیر خیابان طالقانی و آستانه و میدان امام خمینی (ره) برای سهولت عبور و مرور عزاداران و جلوگیری از ایجاد گرد و غبار است.

پیوندی از برنامه‌ریزی به‌صورت محله به محله برای شست‌وشوی سطل‌های زباله خبر داد و افزود: نیروهای خدوم این سازمان سطل‌های زباله سطح شهر را پاک‌سازی، شست‌وشو و ضدعفونی می‌کنند و سرویس‌های بهداشتی نیز در حال رفع نواقص و نظافت است.

وی بیان کرد: از 120 سطل زباله مکانیزه خریداری‌شده، 60 عدد سطل در مسیرهای خیابان طالقانی، آستانه، ابوذر، هفت تیر، خیابان سعدی و بلوار قدس تعویض شده و اجرای این طرح در تمام شهر ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنانخاطرنشان کرد: این سازمان آمادگی خود را برای همکاری با 55 هیأت، مسجد و تکایای شهر سمنان برای جمع‌آوری زباله‌های آنها در شب‌های عزاداری اعلام می‌دارد.

پیوندیاجرای طرح همیاران افتخاری را یکی دیگر از اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان در ایام محرم دانست و اظهار داشت: تمام شهروندان می‌توانند در این مشارکت عمومی یاری‌رسان مردان خدوم و زحمتکش این سازمان باشند.

وی حاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام با شماره تلفن 33329799 داخلی 19 واحد روابط عمومی تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار