به همت سازمان اتوبوس‌رانی و اتحادیه مینی‌بوس‌داران
سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری سمنان از جابه‌جایی روزانه 6 هزار دانش‌آموز در این شهر به همت سازمان اتوبوس‌رانی و اتحادیه مینی‌بوس‌داران خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 25 September 2017

به گزارش تابناك سمنان، مصطفی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید همچون سالیان گذشته، سازمان اتوبوس‌رانی به همراه اتحادیه مینی‌بوس‌داران سمنان و نیز سازمان تاکسیرانی در قالب طرحی با عنوان سرویس‌های دانش‌آموزی مدارس که تحت نظارت مستقیم سازمان آموزش‌ و پرورش است، آغاز به کار کرد.

وی افزود: اداره آموزش و پرورش قبل از آغاز سال تحصیلی با برگزاری جلسات متعدد توجیهی همه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و قوانین انضباطی مربوط به امر سرویس‌دهی را با همکاری عوامل پلیس راهور به رانندگان آموزش داده است.

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری سمنان ادامه داد: این سازمان با به‌کارگیری تعداد 6 دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی‌بوس در قالب سرویس‌های دربستی به‌صورت مستقیم و همه خطوط شهری فعال در شهر و نیز اتحادیه مینی‌بوس‌داران با به‌کارگیری تعداد 100 دستگاه مینی‌بوس در این طرح شرکت دارند.

نظری بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود سازمان اتوبوس‌رانی و اتحادیه مینی‌بوس‌داران با به‌کارگیری این تعداد اتوبوس و مینی‌بوس روزانه در حدود 6 هزار نفر دانش‌آموز را در شهر سمنان در دو مقطع صبح و ظهر جابه‌جا کنند.

وی خاطرنشان کرد: این جابه‌جایی‌ها بیشتر در مسیرهای پرتردد شهر همچون شهرک مسکن مهر، شهرک گلستان و مدیران صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار