نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در اواین آدینه ماه محرم و در مصلی امام خمینی(ره) سمنان با بیان اینکه محرم حسینی اگر نبود اسلام در جهان دوامی نداشت و ماندگاری مذهب تشیع از رشادت ها و جوانمردانی های امام حسین (ع) و یاران با وفایش در عاشورای حسینی نشات می گیرد.
کد خبر: ۴۹۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 22 September 2017

آیت الله شاهچراغی بابیان اینکه آنچه که می تواند ما را از گزند حوادث و خطرها مصون نگهدارد تداوم راه سید الشهدا(ع) است، ادامه داد: قیام امام حسین(ع) برای امربه معروف و بیداری جامعه صورتگرفت لذا اگر می خواهیم ناهنجاری و بی اخلاقی ها از جامعه دور شود باید به سبک زندگی ائمه توجه و راه کربلا را در پیش گیریم.

 

امام جمعه سمنان با بیان اینکه ایثار و شهادت طلبی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برگرفته از پیام عاشورا بود، ابراز داشت: بی شک اگر کربلا نبود امروز جهان اسلامی نیز وجود نداشت، رزمندگان اسلام نیز با شور حسینی در عاشورای معاصر حضور داشتند که نشان می دهد راه امام حسین(ع) پایان ناپذیر است.


امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود مجلس خبرگان رهبری را یکی از نهادهای ارزشمند برای رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت : در دیدار اخیر نمایندگان این مجلس با رهبر انقلاب، مهم ترین مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور گزارش شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه آمریکا و متحدانشاز بدو پیدایش انقلاب اسلامی ایران تا کنون نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند، ابراز داشت: بارها توطئه ها و تحدیدهای زیادی علیه ملت ایران صورت گرفتکه هر بار با هدایت های رهبری فرزانه وآگاه مردم دسیسه هایآن ها نقش بر آب شد.

وی افزود: سخنان سخیف ترامپ در سازمان ملل حاکیاز درماندگی و ضعف آمریکا در قبال ملت ایران است که نشان می دهد به واسطه قدرتو اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه سیاست های استکبار جهانی به شکست منجر می شود.

راهپیمایی نمازگران نمازجمعه امروز سمنان در اعتراض به سخنان رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل علیه ایران برگزار شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار