مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به اینکه روزانه بالغ بر ۱۷۰ جنازه در غسالخانه شستشو می‌شوند، گفت: بر اساس آخرین وضعیت ظرفیت بهشت زهرا(س) تا پایان سال ۹۸ به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۴۹۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸ 19 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، اکبر توکلی اظهار کرد: در حال حاضر در هیچ یک از قطعات بهشت زهرا(س) فعالیت عمرانی و ساماندهی قبور انجام نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: شهرداری بهشت زهرا(س) بر اساس برنامه ریزی انجام شده اقدامات خود را انجام داده است و در حال حاضر نیز مراحل احداث پل روبروی سازمان بهشت زهرا(س) رو به پایان است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

توکلی با اشاره به اینکه روزانه 170 تا 200 جنازه در غسالخانه بهشت زهرا(س) شستشو می‌شوند، گفت: از این تعداد 20 الی 30 درصد به شهرستان اعزام می‌شوند و ما بقی در سایر قطعات به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: ظرفیت بهشت زهرا برای خاکسپاری تا پایان 98 به پایان خواهد رسید و در حال حاضر نیز بیشتر فوت شدگان در قطعات جدید(300 به بالا) به خاک سپرده می‌شوند.

وی در خصوص دریافت هزینه‌های شستشو،تدفین و... گفت: در این بخش نیز بر اساس مصوبه شورای شهر تهران عمل می‌کنیم ضمن اینکه شرایط خانواده‌های نیازمند و بی بضاعت نیز بر اساس بخشنامه‌ها در نظر می‌گیریم.

توکلی بیان کرد: در هر یکی از قطعات جدید بهشت زهرا(س) 8 الی 9 هزار جنازه به خاک سپرده می‌شوند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: غسالخانه ، بهشت زهرا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار