مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: هوای سمنان با کاهش هفت درجه سانتی‌گرادی دما نسبت به هفته گذشته و پیش‌بینی کاهش 2 درجه ای در 24 ساعت آینده پاییزی می شود.
کد خبر: ۴۹۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 18 September 2017
به گزارش تابناک سمنان، غلامرضا حسنی غربا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دمای هوای استان سمنان در هفته گذشته حداکثر 34 و حداقل 25 درجه سانتی‌گراد بود و در این هفته با کاهش نسبت به هفته قبل، حداکثر دما 32 و حداقل 18 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: هواشناسی استان سمنان افزایش ابر، وزش باد شدید برای اواخر وقت روز دوشنبه به ویژه در ارتفاعات پیش بینی می‌کند.

مدیر کل هواشناسی استان سمنان با اشاره به گزارش وضعیت هوای استان سمنان در 24 ساعت گذشته، بیان داشت: وزش باد در استان در بیشترین سرعت در دامغان به 50 کیلومتر برساعت رسید و روستای فولاد محله شهرستان مهدی شهر با 9 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و حسینان در دامغان با 37 درجه گرم‌ترین نقاط استان بودند.

سامانه هواگوی 134 آماده ارایه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان سمنان دارای 9 ایستگاه سینوپتیک، 15 ایستگاه اقلیم شناسی و 50 ایستگاه باران سنجی در نقاط مختلف است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار