رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: 54 بازرس این سازمان و اتاق‌های اصناف شهرستان‌های استان، بر نحوه عرضه و فروش نوشت‌افزار، کیف و کفش در استان نظارت می‌کنند.
کد خبر: ۴۹۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 18 September 2017
به گزارش تابناک سمنان، بهروز اسودی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح بر نحوه فروش نوشت‌افزار در استان سمنان از پانزدهم شهریور 96 آغاز شده و تا دهم مهر ادامه دارد.
وی بیان داشت: این افراد در این مدت بر بازار گروه‌های کالای پرمصرف، مراکز عمده و خرده فروشی نوشت‌افزار، کیف و کفش و لباس‌های ویژه مدارس پایش می‌شوند.

وی گفت: هدف از اجرای طرح نظارت بر نحوه فروش نوشت‌افزار در استان سمنان، اعمال نظارت پیشگیرانه و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی عرضه‌کنندگان نوشت افزار و جلوگیری از عرضه انواع نوشت‌افزار تقلبی و غیراستاندارد وارداتی و برخورد قانونی با کالاهای قاچاق در بازار با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی و همچنین جلوگیری از هرگونه کمبود کالا، کم‌فروشی و افزایش غیرمنطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتمالی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یاد آور شد: تمام واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ‌نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف گرانفروشی، کم‌فروشی، نداشتن برچسب قیمت و ارایه نکردن فاکتور از سوی فروشندگان را با شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

در سه واحد تولیدی نوشت‌افزار و کیف کفش در استان سمنان، سالانه 164 هزار عدد انواع کیف و چمدان و 27 هزار تن نوشت‌افزار در استان سمنان تولید می شود.

در استان سمنان ٧٢٦ مدرسه با چهار هزار و ١٠٥ کلاس وجود که بیش از 118 هزار دانش آموز در آن در حال تحصیل هستند.
منبع: ايرنا
برچسب ها: تجارت ، نوشت افزار ، نظارت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار