استاندار سمنان:
استاندار سمنان با بیان اینکه حضور در جشن عاطفه ها یک وظیفه همگانی برای کمک به همنوعان است، گفت: این مراسم نیاز دو هزار دانش آموز نیازمند استان را برطرف می کند.
کد خبر: ۴۹۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 14 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز صبح پنج شنبه با حضور در پایگاه جمع آوری هدایای جشن عاطفه ها در سمنان، ضمن تاکید برضرورت کمک به همنوعان، بیان کرد: رفع نیاز دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی جدید یک نوع نوع دوستی شیرین را به همراه دارد که می تواند حس عواطف انسان را تهییج کند.

محمد رضا خباز - کراپ‌شده

وی افزود: کمک به همنوع باعث می شود تا بسیاری دانش آموزان که وضعیت مالی چندان مناسبی ندارند بتوانند از امکان تحصیل و مایحتاج آن بهره مند شده و شاهد رشد و شکوفایی استعداد آنها باشیم.

استاندار سمنان گفت: انسان نیاز روحی خودش را می تواند با نوع دوستی برطرف کنند و در اصل انسان هایی که اهل نیکوکار هستند چهره هایی بشاش و خندان دارند و این نشان از رضایت درونی دارد.

خباز تاکید کرد: حضور در جشن عاطفه ها همچنین می تواند انگیزه ای برای عموم مردم باشد که در کنار خرید مایحتاج فرزندانشان برای ابتدای مهرماه، نیم نگاهی نیز به فرزندان این جامعه داشته باشند که با فقر دست و پنجه نرم می کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار