مسئول بنیاد دعبل خزایی در استان سمنان:
مسئول بنیاد دعبل خزایی در استان سمنان با اشاره به اینکه ۵۰ مداح استان توسط این بنیاد بیمه شده‌اند، گفت: ۹ مداح نیز از این بنیاد مستمری دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۴۹۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 12 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، ماشالله ذاکری نژاد پیش از ظهر سه شنبه در گردهمایی مداحان استان سمنان به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان درشاهرود ضمن بیان ویژگی های یک مداح و ذاکر خوب، تاکید داشت: باید تلاشگری و بردباری را در مداحان تقویت کرد تا شاهد اثرگذاری هرچه بیشتر این قشر در سطح جامعه باشیم.

وی از روحانیان و مداحان به مثابه دو بال تاثیرگذار فرهنگ دینی یاد کرد و افزود: این دو قشر مرجعی هستند که در جامعه به واسطه مقبولیتی که دارند، بسیار حائز اهمیت هستند.

ماشاء الله ذاکری نژاد مسئول بنیاد دعبل خزایی در استان سمنان

مسئول بنیاد دعبل خزایی در استان سمنان با اشاره به مامویت این بنیاد در راستای ماموریت های محوله از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، بر ضرورت ارتقای سطح علمی و معنوی مداحان استان تاکید کرد و افزود: مداحان قشر اثرگذار در ترویج سیره اهل بیت(ع) و سبک زندگی اسلامی هستند لذا از آنها می خواهیم تا در رفتارشان نیز این الگو بودن را نشان دهند.

ذاکری نژاد در ادامه به افتتاح نمایندگی دعبل خزایی استان سمنان در شاهرود اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین مداحان، شاعران آئینی و مسئولان تبلیغات اسلامیاستانوجود دارد که این فاکتور می تواند به مثابه عامل موفقیت، در ادامه راه بنیاد که همانا تربیت نسل جوان مداح جامعه است، موثر باشد.

وی افزود: امروز آرامش حاکم بر جو خانواده بزرگ مداحان استان سمنان یک اصل مهم محسوب می شود چرا که نعمت آرامش عظیم است، از سوی دیگر در شاهرود همدلی خوبی وجود دارد و همه مداحان و جامعه شعرای آئینی شهرستانهمدیگر را زیبا می بینند لذا خداوند کانون محبت را که دل هایشان است، غرق نور قرار خواهد داد.

مسئول بنیاد دعبل خزایی در استان سمنان بیان داشت: باید از جو مثبت موجود در استان به نفع ترویج معارف دینی و اسلامی استفاده کرد.

در این مراسم دفتر نمایندگی دعبل خزایی در استان سمنان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و همچنین مسئول بنیاد دعبل خزایی استان وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی افتتاح شد.

بیش از یک هزار و ۸۰۰ مداح در استان سمنان فعالیت می‌کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار